Wie heeft de XTR Update al ontvangen?

• Topicstarter Topicstarter paul
  • Startdatum Startdatum
P

paul

Guest
Ik heb de originele Reflex 4.03 en zit nu al weken te wachten op de XTR update cd vanuit duitsland. Heeft er iemand hier deze al via de post ontvangen? De update is ook nergens te downloaden... Jammer, want alleen de legale gebruikers hebben hier iets aan...

volgens wolfgang zijn ze in iedergeval al naar de states geshipped.

maar mijn order op de reflex site staat ook nog niet als geshipped.

ik heb wel de beta versie, dus hoe het eruit ziet weet ik al wel.
alleen heeft de full update 2 sceneries meer

Komisch, ik wilde zojuist dezelfde vraag gaan stellen.

Nee ik heb de update 2/2/2004 besteld en ook de order staat nog op open.
Als ik het rc-sim forum moet geloven is duitsland al voorzien maar snik snik ik wil ook zo graag de update!!!!!!!!

Menno

YES ... zojuist is de schitterende officiële XTR Update envellop in de bus gevallen! :banana:

Helaas moet ik nu weg dus kan hem vanavond laat pas testen. :cry:

Maar eindelijk positief bericht, nu jullie nog!

Sterkte,
Emile 8)

super...

Ben even benieuwd, als je nu bij de reflex shop kijkt, wat staat er bij jou'n overzicht van de bestelling? Bij mij staat de status nog steeds op open. Staat er bij jou, dat deze verzonden is ?

HEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11, te vroeg gesproken. Ik kom net thuis en er lag een prachtig pakketje op de mat!!!!, Nederland wordt voorzien YEAAHHH

@magpie

Downloaden???, behalve op een wat onofficiele manier kan je deze 'update' niet downloaden. Reflex heeft ervoor gekozen om geen 10000 650Mb downloads mogelijk te maken maar deze 10000 per post te verzenden.

Menno

Re: super...

paul zei:
Ben even benieuwd, als je nu bij de reflex shop kijkt, wat staat er bij jou'n overzicht van de bestelling? Bij mij staat de status nog steeds op open. Staat er bij jou, dat deze verzonden is ?

Bij mij staat er:

Code:
Bestellungdatum: Sunday, 01. February 2004 Summe: 0.00EUR 

Produkte 
1 x Reflex XTR Update
  - Version: XTR Update 0.00EUR 

Zahlungsweise 
Kostenlos 

Zwischensumme: 0.00EUR 
Summe: 0.00EUR 

Bestellstatus 

01.02.2004 Offen

Tuut tuut dat is snel ... niet eens verstuurt en toch al binnen! :P

Misschien staat hij nog open, omdat men verwacht dat je tzt na wat testwerk nog een betaling gaat uitvoeren ... :roll:

Grtz,
Emile 8)

Dan zal het waarschijnlijk niet lang meer duren, morgen maar met koffie en brood voor de brievenbus liggen wachten...

Vandaag vielen er bij mij zelfs 2 mooie enveloppen in de brievenbus,eentje met de XTR,de andere met een TJ Pro 8)

Marcel

Ik zit nog steeds bij de brievenbus, en wordt langzaam wanhopig... :cry:

Back