Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in m'n familie word er heel veel gesproken over vliegen, ook werkelijke vliegtuigen, dus ik heb er al veel verstand van.
groetjes matthijs
Opstijgen is het laatste wat je een leerling bijbrengt voordat 'ie solo gaat (normaal gesproken dan)Bas_mvsb zei:Normaal gesproken zou je met opstijgen beginnen nadat je het vliegen een beetje onder de knie hebt. Ik ben maar begonnen met landen
Beide een voorbeeld van niet voldoende of onjuiste begeleiding. Als instructeur loods ik mijn leerlingen door deze fasen heen.Bas_mvsb zei:Als het hard waaide was het absoluut niet fijn vliegen met dat ding vanwege het lichte gewicht. Er waren nog 2 andere mensen bij ons op de club die ook een colibri hadden maar deze hebben na een tijdje allebei een ander toestel gekocht omdat het vliegen met een colibri te "tricky" was.
Ik wel (als eerste RC-model), maar niet nadat ze eerst wat ervaring met wat simpeler modellen hebben opgedaan.Bas_mvsb zei:Verder zou ik het toestel nooit aan iemand aanraden om mee te leren vliegen.
Bruno van Hoek zei:Opstijgen is het laatste wat je een leerling bijbrengt voordat 'ie solo gaat (normaal gesproken dan)
Ik ben er van overtuigd dat je zo een completere modelbouwer/vlieger wordt dan wanneer je gelijk begint met (in het meest extreme geval) een Almost Ready To Fly trainer. Ik weet het, gelijk met radiobesturing beginnen is zeer verleidelijk en levert ook absoluut goede modelvliegers op