wie heeft welke tekeningen en wil ze delen ?

Tekeningen

Hallo,
Heb een vraag.
In dropbox staan tekeningen in TIFF-afbeelding hoe kun je die afdrukken in b.v
pdf op meerdere A4 of op ware grote.
Groet frits

Hallo,
Heb een vraag.
In dropbox staan tekeningen in TIFF-afbeelding hoe kun je die afdrukken in b.v
pdf op meerdere A4 of op ware grote.
Groet frits

Met een programma als photoshop kun je tip als pdf of jpeg opslaan en zo afdrukken. Ik weet dat de 'tile functie' er bij adobe acrobat in zit. Bij photoshop niet standaard geloof ik.

Goed plan! Hieronder een overzicht van mijn digitale tekeningen van zweefvliegtuigen.

Carrera Favorit
Graupner Amigo II
Graupner ASW 22 Thermik
Graupner Beta
Graupner Cirrus
Graupner HS 91 Clou
Graupner Schleicher K10
Grunau Baby IIb
Mitja Seršen Erman Guppy
Multiplex Alpha
Multiplex Alpha-H
Multiplex Nimbus
Robbe Edelweiss
Sterling Cirrus
Top-Flite Metrick

Goedemorgen,

Ik ben via een rommelmarkt aan een Carrera Favorit bouwpakket gekomen. Echter zit de bouwtekening er niet bij en gezien ik nog nooit een zweefvliegtuig heb gebouwd is een tekening wel handig. Wie kan mij helpen?

Alvast hartelijk dank,

Niels

Hallo verzamelaars,
Ik heb inmiddels als wat vintage vliegtuigen verzameld en ben bezig deze te restaureren.
Ik wil 1 vleugel van even MPX Alpha opnieuw bouwen. Ik zoek de digital tekening daarvan.
Het is de versie met epoxyromp uit de jaren 80 , 270cm span
Ook heb ik de
Multiplex Super Alpha aka Nimbus
Carrera SB10
Carrera ASW 17
Carrera Favorit

ik ben ooit begonnen in 1980 met de Carrera Trimmy vandaar die Carrera verzameling.
intussen ben ik ook vintage geworden. Back to the 80ties

Alvast bedankt
Red

Bijlagen

• IMG_0016.JPG
    IMG_0016.JPG
    223,8 KB · Weergaven: 227
Laatst bewerkt:
Geweldig om te zien met welk enthousiasme dit destijd opgezet is :D... jammer dat ik een paar jaar te laat dit forum gevonden heb :S... kan inmiddels niets meer vinden :(

Voor wie het nodig heeft maar niet bezit, op oldversion.com kun je gratisch oude versies downloaden van veel software, dus bijvoorbeeld van photoshop voor uitprinten van tekeningen. Werkt prima!

Hallo verzamelaars,
Ik heb inmiddels als wat vintage vliegtuigen verzameld en ben bezig deze te restaureren.
Ik wil 1 vleugel van even MPX Alpha opnieuw bouwen. Ik zoek de digital tekening daarvan.
Het is de versie met epoxyromp uit de jaren 80 , 270cm span
Ik heb in de verzameling:
Multiplex Alpha (270cm span) 2 x
Multiplex Super Alpha aka Nimbus (350cm span)
Carrera SB10
Carrera ASW 17 (2x)
Carrera Favorit (alleen mis ik de cockpitkap)
Multiplex Domino

ik ben ooit begonnen in 1980 met de Carrera Trimmy vandaar die Carrera verzameling.
intussen ben ik ook vintage geworden. Back to the 80ties

Alvast bedankt
Red

Inmiddels heb ik de bouwtekening gevonden van alle MPX Alpha versies. Die Ur Alpha is wel verleidelijk om na te bouwen ;-)

Back