wie heeft welke tekeningen en wil ze delen ?

Ik zal het even vragen of de persoon dat goed vind. Zelf had ik het idee de tekeningen te geen als ik het model gebouwd heb. 1 probleem, het is een CDR format, en tot nu toe kan ik daar nog niets mee.

Helaas Pindakaas.. ;) Ik ben nu bezig met een actie om al mijn vintage en Zwever tekeningen in te scannen (ook 100 stuks) een habicht zit er "nog" niet bij, maar dat komt wel.

Ik kan in de lunchpauze ongeveer 30 tekeningen inscannen per dag dus dat zal wel niet zo lang duren voordat ik die online heb. Ik ga dan wel even de mappen structuur aanpassen het het beter categoriseren.

Helaas, de persoon heeft ze gegeven met de bedoeling dat ik de Habicht kan bouwen. Daar ik de tekeningen gratis heb gekregen, recpecteer ik zijn wens om de tekeningen voor mijzelf te houden. (heb het net gevraagd)

Wat ben ik soms ook een druif, ik ben helemaal vergeten om de tekeningen van de Dandy erbij te doen.

Verzonden vanaf mijn iPhone.

Zolas het er nu naar uitziet zijn de tekeningen van de DFS Habicht die ik gekregen heb onbruikbaar... :( Maar eens op zoek naar een andere oplossing.

Back