Mijn ouwe trouwe Protech Alpha V2 heeft na vele jaren aardig de geest gegeven en de vleugel is inmiddels niet meer dan een aan elkaar gelijmde bende.
De alpha heeft vanaf het moment dat ik hem in mijn bezit heb gevlogen met een vleugel van zijn grotere broer, de Omega en dit vliegt perfect, hij thermiekt dan ook als een malle!
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vleugel, liefst weer van een Omega.
Maar een andere, vergelijkbare vleugel, mag natuurlijk ook.
Specs van de Omega vleugel:
Spanwijdte: 2040mm
Koorde aan de wortel: 185mm
Profiel: ???
Dus als je nog een vleugel hebt liggen die eventueel op de Alpha zou passen en je wilt er vanaf dan hoor ik het graag, vooral met het weer van de afgelopen paar dagen begint het toch weer enorm te kriebelen.
Er ligt nog wel een halfgare pibros in de schuur die vliegklaar is maar zweven blijft toch het aller aller leukste
De Alpha V2
De Omega:
Groetjes, Jesse.
De alpha heeft vanaf het moment dat ik hem in mijn bezit heb gevlogen met een vleugel van zijn grotere broer, de Omega en dit vliegt perfect, hij thermiekt dan ook als een malle!
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vleugel, liefst weer van een Omega.
Maar een andere, vergelijkbare vleugel, mag natuurlijk ook.
Specs van de Omega vleugel:
Spanwijdte: 2040mm
Koorde aan de wortel: 185mm
Profiel: ???
Dus als je nog een vleugel hebt liggen die eventueel op de Alpha zou passen en je wilt er vanaf dan hoor ik het graag, vooral met het weer van de afgelopen paar dagen begint het toch weer enorm te kriebelen.
Er ligt nog wel een halfgare pibros in de schuur die vliegklaar is maar zweven blijft toch het aller aller leukste

De Alpha V2

De Omega:

Groetjes, Jesse.