wie rijdt er in dagelijks ook vrachtwagen

wie rijden er hier in het dagelijks leven ook vrachtwagen.

ik zelf rijd met meerder vervoers wagens.
zo als vuilnis wagen. veegwagen. haakarm wagen.

gr willem

Hallo,

Aangezien het in het kraanverhuur niet echt ontzettend druk is ben ik momenteel ook chauffeur. Als er kraanwerk is zit ik wel op de kraan.
Rij zelf trekker oplegger vaak uitzonderlijk vervoer (te hoog, te breed, te lang en te zwaar)

Mvg. Mitchell

Goedeavond collegas

Ik rij zelf trekker oplegger. En rij sierbestrating en wegenbouw. Onder de naam van liempd. Uit schijndel :)

Gr rick

Mischien met foto:
Foto-7LBV3FXK-D.jpg

Foto-MEPVOIML-D.jpg

De auto waar ik altijd mee rij. Is niet de jongste meer maar rijdt nog prima en komt nog prima van zijn plek af.
Foto's zijn ook van ritjes die ik alle 2 zelf gereden heb.
Bovenste is een poot van een jacket 19mtr 30 ton zwaar.
Onderste is buis van 25mtr en 25 ton zwaar.

Mvg. Mitchell

die van a hak kom ik geregeld tegen als ik richting rotje knor gaat.

en die wagens van koopman komen ook veel in vianen. bij de opel dealer.

gr willem

ik ben aan het studeren voor vrachtwagen chauffeur en normaal heb ik begin juli mijn rijbewijs CE en dan rijden
in belgië hebben ze een opleiding van 2-3 jaar voor CE-rijbewijs te halen

Ik zit er nu 2 jaar en het werk bevalt mij wel, alleen het eeuwige gespring word je zat van:onweer:
Ik ken het. Heb 3 jaar bij Koopman gezeten. Heel heel veel gesprongen. Gelukkig allemaal met metago's (dus mooie truck onder de kont). Nar 2jaar eindelijk een vaste truck. Helaas een oude Daf. De nieuwere en grotere trucks stonden vaak elke avond thuis en ik reed met het barrel in het buitenland.

Verders goede baas. Maar dat was een van de redenen dat ik ben weg gegaan.

Hier ook inmiddels een ex chauffeur. Na eerst een tijd ('81>85) op de binnenvaart vertoeft te hebben,heb ik daarna tot '89 met varkens gereden. Daarna tot 2006 bij GDT/Lekkerland (sterke drank/fresh/diepvries), heb inmiddels een garagebedrijf. Vanaf het invoeren van de snelheidsbegrenzer was voor mij de lol er af, heb daarna met beduidend minder plezier rondgereden. Nu met alle inhaalverboden en fijne tachoperikelen/rij en rusttijden is het nòg minder leuk.

Jos.

Ik zit zelf op school, daarnaast zit ik in het weekend regelmatig voor Kropfeld Transport Emmen op de auto.

Op weg naar urk, voor de brug bij Kampen.
full

Daarnaast werk ik bij een tribune verhuurder, hier zit ik in de zomer en in de weekenden op de auto en natuurlijk t bouwen van de dingen.

Tis een ouder beestje maar doet zijn werk zeer goed.

Dit was van morgen in de Rai in Amsterdam.

full

Andere klus.

full

Gr Wouter

Laatst bewerkt door een moderator:
Back