wie rijdt er in dagelijks ook vrachtwagen

hoi iedereen
misschien off topic:confused:
maar ik rij dagelijks in deze dingen
images

dacht post ff ;)

Oow dus jij sloopt het station in Nijmegen... Haha
Lijkt me ook wel geinig om te besturen!

haha structon die zie ik wel eens. heb eens een class66 om moeten rangeren in venlo, maar dat is ook de truck op het spoor.

Arjan ik weet niet, maar met om en nabij de 50 ton en een pto die nog is 100pk weg trekt heb je tegenwoordig wel minimaal 480 pk nodig wil je een beedje met het verkeer meekomen. (met 40km/h invoegen op de snelweg is niet echt een pretje...) Daarbij komt nog dat ten tijden van bestellen de 6 cilinders nog op EGR werkten, hiermee kunnen we oververhittings problemen krijgen met laden bij warme tempraturen. Met adbleu V8 is hier minder kans op. Dus zodoende een V8..

mooie mixer is dat
heb zelf bij mebin beton amsterdam gereden
op een man 4 asser 9 kuub
we hadden ook terberg f2850 10x4 12 kuub
later omgebouwd tot 15 kuub

bedoelde het ook een beetje sarcasties :)

van die 6 cilinder dat wist ik dan weer niet met die oververhitting.

maar nette wagen! dat je der maar zuinig op mag zijn!

Hoi collegas's

Hoe meer pk s Hoe fijner het werk tog? Wij hebben zelf web Volvo 400 en 420 en 480 ma je merkt het verschil goed hoor idd met invoegen en dergelijke In de béton Handel dan .

Gr rick

Dat is ook waar maar als je een beslising maakt om een truck te gaan kopen kom je tog op het punt wat je eruit wilt halen en wat voor werk je beestje moet gaan doen .
En is dus wel. Extra eurotjes waard .

Gr rick

Leuk topic, leuk om te lezen dat een groot aantal op een truck rijden. Helaas zal dit voor mij een droom blijven, daarom sinds dit jaar maar begonnen met rc-trucks, komt er toch nog iets uit van die droom.
Heb altijd bewondering voor de speciaal transport gehad, komen vaak grote kranen brengen of halen bij mij op het werk

full

Laatst bewerkt door een moderator:
en ja ook ik rij op een vrachtwagen maar wel als springer bij een grote bouwmaterialenhandel in het oosten des lands (eerder met de zwart/grijze trekker opl. combinaties nu met knal gele)

Back