wie rijdt er in dagelijks ook vrachtwagen

Hallo,

Ik ben zelf geen chauffeur maar sleutel aan vrachtwagens. Iveco dealer, jammer genoeg niet veel van te verkrijgen in onze hobby! ;)

Mijn dagelijks werk heeft niets met trucks te maken. Ik ben werktuigbouwkundig engineer installatie techniek.
Ik heb wel ooit stage gelopen bij kronenburg rosenbauer. En ik was de invalchauffeur bij het transportbedrijfje van mijn vader. Ik zou het overnemen. Maar daar is het door slechte tijden voor onze klanten niet van gekomen. En inmiddels ruim 9 jaar geleden is mijn vader gestopt met werken. We hadden toen een daf 85-400 met een schuifzeiloplegger. En een ginaf m3132 met een stenenbak en verrijdbare kraan. Met de daf reed ik voornamelijk in het oogstseisoen snachts. En met de ginaf als de vaste chauffeur. Een dag vrij had. Of om een andere rede niet kon. Dus het is alweer even geleden dat ik het grote stuur het vastgehad. Wel ben ik samen met mijn vader begonnen om een daf 1200camper op te knappen. Mijn vader mag het niet meemaken dat die af komt en ik moet nog ge moed verzamelen om alleen verder te gaan.

Groete peter

Ben zelf ook geen Vrachtwagen chauffeur!

Maar ben trekkersjouwfeur bij een grote aannemer en rijd 90 procent door utrecht heen!

27102010050.jpg

23022011491.jpg

ow bij van wijk in nieuwegein. die straten makers zitten veel in vianen. werken daar voor de gemeente.

rij jij zand voor dat groote riool aan leg in utrecht?

gr willem

ow bij van wijk in nieuwegein. die straten makers zitten veel in vianen. werken daar voor de gemeente.

rij jij zand voor dat groote riool aan leg in utrecht?

gr willem

Shit ben ondekt!!!!!:puppydogeyes:

Ja vianen heb ik ook nog een tijd in de renovatie riool gezeten

Op leidsche rijn bedoel je? ik doe daar diverse transporten.

Hem snippboy heb jou truck hoogst waarschijnlijk nog wel onderhanden gehad
In de fabriek

Zou best kunnen, hebben der namelijk maar 20 in 1 keer gehad en volgende maand volgens mij nog minimaal 10 :D

Rijden goed alleen die turbo's zijn niet helemaal lekker volgens mij. (Tering herrie bij plotseling gas los)...

af en toe moet ik ook eens met de vrachtwagen rijden voor m'n werk
is wel al een oud beestje maar rijdt nog wel lekker voor z'n leeftijd vind ik
SP_A0271.jpg

P.S.: Sorry voor de gsm-kwaliteit

wie rijdt er dagelijks in een vrachtwagen

Mijn daginvulling
full

Voor de liefhebbers achter de cabine staat een Hiab 288/5 kraan

gegroet,
Michel

Laatst bewerkt door een moderator:
Back