Wie vliegt er bij BVL in Steenbergen?

ja dat zeker, vannochtend toen ik het vrouwtje naar het werk heb gebracht, ook even een parkeerplaats opgezocht :P wehe

Het wordt nog eens druk:)

Dat aanmeldformulier moet naar Woerden, niet echt logisch gezien de ligging van het veld:mrgreen: (Steenbergen)

Met zoveel inschrijf veld moet er toch wel een betonbaantje in zitten,
of niet soms Pieter? :lol:

Oh, hier meld nog een lid zich.

Ik denk aanstaand jaar het laatste jaar, of niet meer. Naast mijn school kom ik gewoon niet aan vliegen toe, daarnaast is het lastig qua vervoer. Verder een erg leuke gezellige club! Heb er leren vliegen, en toch een lange tijd plezier gehad.

Igor

Heej igor! Jammer dat je waarschijnlijk bij de club weg gaat :(
Misschien een fietskarretje maken voor je toestellen? :P

Inderdaad, en een fietskarretje is ook niet zo moeilijk te maken, en ook niet duur om te kopen ;)

Heb er nog 1 staan waar ik mijn surfplank altijd op vervoerde.

Heb ik zelf ook een tijd aan gedacht, maar het is toch nog ruim 10 kilometer, en mijn ouders willen geen fietskar in de garage hebben staan.

Daarnaast komt het er bijna nooit van, doordeweeks heb ik veel/lang school, zaterdag ochtend werken, en zondag meestal huiswerk. Misschien blijf ik nog wel een jaar lid. Moet die wisselbeker eigenlijk wel nog binnenhalen (3x achter elkaar winnen met de clubdag, haha). En af en toe te komen vliegen. De sfeer is en blijft erg gezellig!

O, is geen punt hoor, in feite wordt ik alleen lid van Steenbergen om F3A te trainen (2 meter electro) Met het grote spul blijf ik gewoon op Rozenburg vliegen. Het kost me alleen teveel benzine om een paar accu's leeg te vliegen en daarvoor helemaal naar Rozenburg te gaan. Steenbergen is om de hoek, dat kun je nog eens doen als je een uurtje over hebt:)

Ik wil uiteraard wel een keer een 200cc demootje geven op Steenbergen, maar de Big Scale meeting daar is ook al een aantal jaren geleden, heb het idee dat er geen een meer komt ook....

Back