Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

Grr..:bad-words:

hoe moeilijk kan het zijn om piepschuim (moet wel sterk zijn) te vinden.
gamma: alleen het zwakke gammapiepschuim, ben drie keer de winkel doorgestuurd want "jahoor dat xps hebben we echt"
thuis: geen grote stukken verpakkingspiepschuim wat ook vrij hard is)
school: ja ze hadden xps platen, heel veel zelfs. ze hebben nu alleen nog wat kleine stukjes maar geen platen meer, en die gaan ze voorlopig ook niet bestellen.
expert: nee geen verpakkingspiepschuim helaas

en ook niet in álle bouwcontainers in de buurt:mad:

Grr..:bad-words:

hoe moeilijk kan het zijn om piepschuim (moet wel sterk zijn) te vinden.
gamma: alleen het zwakke gammapiepschuim, ben drie keer de winkel doorgestuurd want "jahoor dat xps hebben we echt"
thuis: geen grote stukken verpakkingspiepschuim wat ook vrij hard is)
school: ja ze hadden xps platen, heel veel zelfs. ze hebben nu alleen nog wat kleine stukjes maar geen platen meer, en die gaan ze voorlopig ook niet bestellen.
expert: nee geen verpakkingspiepschuim helaas

en ook niet in álle bouwcontainers in de buurt:mad:
En als je "Blauwplaat BV" nou eens een vriendelijk mailtje stuurt?
BLAUWPLAAT BV Deventer; voor STYROFOAM, STYROCK (de lichtgewicht KANTPLANK), ETHAFOAM Contactgeluidsisolatie, idé-elements, INSTA-STIK, VERPAKKINGEN EN KUNSTOFFEN

Er zitten nog 2 bouwmarkten in de buurt, mogelijk dat die het hebben?

ja die site had ik ook al gevonden, maar ik denk dat inclusief verzendkosten het dan wel een duur grapje zal worden. en die bouwmarkten weet ik niet te vinden hoor??

Weet je hier dat grofvuil-stortpunt? Daar zit er een. Bij dat nieuwe zwembad zit er geloof ik ook nog een.

hmm.. mss een leuke geocache maken die je langs de bouwmarkten leidt? ;)

ja die site had ik ook al gevonden, maar ik denk dat inclusief verzendkosten het dan wel een duur grapje zal worden.
Ik bedoelde eigenlijk hun vragen waar het verkocht wordt :p:
Waar kan ik STYROFOAM-producten kopen?

STYROFOAM™-producten zijn verkrijgbaar via de bouwmaterialenhandel. Voor adressen kunt u contact opnemen met BLAUWPLAAT B.V., tel.: 0570 - 634474 of e-mail styrofoam@blauwplaat.nl

ik heb zojuist een email gestuurd, dus wel zien wel. Ik heb ook al uitgevonden dat het op verschillende plaatsen als "beelhouwersschuim" wordt verkocht.

Weet je hier dat grofvuil-stortpunt? Daar zit er een.

Ja, die weet ik (de bouwmarkt niet, maar het grofvuilpunt)

Bij dat nieuwe zwembad zit er geloof ik ook nog een.
dat is een tuincentrum:mrgreen:
hmm.. mss een leuke geocache maken die je langs de bouwmarkten leidt? :wink:
zozo, jij hebt je ingelezen in het geocachen:p
ik ben trouwens bezig met een cache die ik in de buurt van de vliegclub wil verstoppen, maar dat weet ik nog niet zeker.

EDIT: Joehoe! mijn 200e bericht is de 250e post in dit draadje:p

Als je dat straatje van het stortpunt verder rechtdoor rijdt, zit daar een vrij grote bouwmarkt en direct er tegenover een tuincentrum.

Na een paar kleine aanpassingen aan mijn K10 denk ik dat ik zo toch nog maar even op het veld in Utrecht ga kijken. Ben er zo rond 3 uur denk ik. Kan ik iemand van hier op het veld verwachten vandaag?
Hier is het weer mooi en schijnt de zon af en toe, hopenlijk in Utrecht ook.

reactie terug:
wij leveren onze materialen via de bouwmaterialenhandelaren
BC Waltman, de Boo, Stiho,Bouwmaat, Jongeneel en Pontmeyer zijn in Utrecht de mogelijkheden.
Of men ook per plaat uitleverd kunnen wij niet zeggen daarvoor zou u het beste kontakt opnemen met

des betreffende handelaar.

Vriendelijke groeten uit Deventer,

zijn (voor zover ik kan vinden ) allemaal groothandels.

je kan toch gewoon zo'n groothandel bellen maarten? en hier bij de obi klusmarkt in bilthoven hebben ze piepschuim platen van ik dacht 4 of 5 cm, die ik ook gebruik om op te balsa bouwen. dingen zijn 1.50 p.p. en in verschillende diktes. ietsvan 80 bij 3-40 denk ik qua maat.

Zo.. net lekker bij gematigde wind 2 niet al te beste vluchten gemaakt.. Flying Davy was er ook, maar geen Maarten gezien.

Nu druppelt het wat, dus denk dat het de rest vd. dag wel over zal zijn wat vliegen betreft.

Mbt. het schuim, wat je nog zou kunnen proberen, is om pipoo's te bellen. Da's zo'n hobbybob winkel waar je dan ook gelijk je breispullen kunt kopen etc, maar die hebben ook schuim.

helaas ik moest nar school;)
pipoos kan ik ook wel kijken, kan ik gelijk langs de toko om chineese thee te halen.:p

Back