Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

swiftjes snijden, leek me leuk om te proberen.
OK, maar daar heb je ander spul voor nodig. Dat heet EPP dat is dat taaie spul.
Hard schuim, XPS is te bros dat zal breken. Dat moet je dan indekken of tapen om sterker te krijgen. Dan kan je net zo goed styropor (piepschuim) van de Gamma nemen als je gaat indekken, tapen of folie-en.

Denk idd dat je beter gewoon gamma schuim kunt pakken en dan tapen.

Ik kan mijn broer trouwens wel vragen, schiet me net iets te binnen dat ie ooit is een hoop bouwschuim heeft verkregen van een vriend van hem. Zijn plan was er zagi's van te snijden maar is voor swiftjes ook wel nuttig. Ik ben zondag weer op het veld dan zou ik het wel mee kunnen brengen als die nog heeft...

is goed hoor, neem maar mee die zooi, ik heb nog een paar flinke platen "normaal" piepschuim liggen van een cm of 10 dik.

Dat komt wel mooi uit. Ik heb niet voor epp gekozen omdat ik het zo simpel mogelijk wil houden, en xps schijnt redelijk te houden bij crashes. Tapen moet bij de swift sowieso, ook bij epp. Bedankt in elk geval

Zeg Maarten...

Zoals je weet als personeelslid van L&B, dat als je iets nodig hebt, je eerst bij ons moet aankloppen, Zodat wij van L&B je een poot kunnen uitdraaien...:confused:
Je staat nog steeds op de loonlijst van L&B... vergeet dat niet he:rolleyes:

(ps.. ik heb het theezakje voor je bewaard, zodat deze nog een keer gebruikt kan worden.wordt natuurlijk wel ingehouden op je loon):mrgreen:

Harry

Flying Davy is een verse kandidaat voor L&B, Harry.. voor studiedoeleinden naar Amerika geweest en nu bij terugkomst zo onzalig geweest dat ie zich ingeschreven heeft bij MVC Midden Nederland..

tja iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven:mrgreen:
We make him a offer he can't refuse...

en Maarten.. eigen meegebrachte eten en drinken mag niet genuttigd worden in ons hok :confused:.... L&B moet natuurlijk wel ergens wat aan verdienen he!!!

Harry ( L&B)

Maarten; geef je theezakje aan mij voordat je op de club komt. Dan heb je het niet zelf meegebracht :)

Zeg Maarten.

Heb jij het geld al overgemaakt voor de fietsenstalling?:mrgreen:
En Parkeergeld moeten we ook maar eens gaan invoeren...

Harry

en nu bij terugkomst zo onzalig geweest dat ie zich ingeschreven heeft bij MVC Midden Nederland..

Ben geloof ik al 2 jaar lid ofzo, maar vond nooit tijd(of ik had geen kist vliegklaar:rolleyes:) om naar de club te rijden. Vandaar dat niemand mij kent in Utrecht. Ben nu 4 weken compleet vrij en ik denk dat ik er redelijk vaak te vinden ben in die 4 weken.... Vandaag echter niet, het dorp staat hier op z'n kop, is feestje hier.

Ben geloof ik al 2 jaar lid ofzo, maar vond nooit tijd(of ik had geen kist vliegklaar:rolleyes:) om naar de club te rijden. Vandaar dat niemand mij kent in Utrecht. Ben nu 4 weken compleet vrij en ik denk dat ik er redelijk vaak te vinden ben in die 4 weken.... Vandaag echter niet, het dorp staat hier op z'n kop, is feestje hier.
perdenmert toevallig?

(voor de niet-holbewoners: paardenmarkt)

Eindelijk succes:p

Na nog een rondje nieuwbouwwijken vond ik eindelijk de goede container. 2 complete platen styrodur 3035 en een aantal grote stukken styrofoam 200A. Het is veel sterker dan gewoon piepschuim gelukkig.
kan ik eindelijk gaan snijden

Laatst bewerkt:
Back