Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

wat voor vliegtuig heb je?

Ik vind trouwens dat er is wat meer moet worden georganiseerd op de club, een funfly, of iets als berenvliegen, nachtvliegen, open dag, indoorvliegen, gewoon iets leuks. Dat is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan, maar het is wel leuk denk ik.

Gtz

over indoorvliegen, ik ben aan het kijken of er animo is voor indoor vliegen hier in omg bilthoven -utrecht zeist. heb inmiddels helaas pas 2 mensen die het leuk lijkt...

Zo'n toestel:
The World Models.com
A235.jpg

Ik vind trouwens dat er is wat meer moet worden georganiseerd op de club, een funfly, of iets als berenvliegen, nachtvliegen, open dag, indoorvliegen, gewoon iets leuks. Dat is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan, maar het is wel leuk denk ik.

Gtz
Als jij wat bouwlampen regelt (En even voor de toestemming zorgt) dan wil ik best een keertje komen nachtvliegen.
Moet het vliegtuig wel blijven zien en om nou mijn nieuwe kist van kerstverlichting te gaan voozien.... :rolleyes:

Maarten, over 2,5 week is de ALV. Mailtje naar Bram/Huib en het punt in op de agenda laten zetten.
Ik kan dan zelf niet, maar ik zal een mail sturen.
over indoorvliegen, ik ben aan het kijken of er animo is voor indoor vliegen hier in omg bilthoven -utrecht zeist. heb inmiddels helaas pas 2 mensen die het leuk lijkt...
Nu 3, voor een keertje dan, ik moet wel mijn vader zover krijgen om mee te gaan:p
mooi;)
Als jij wat bouwlampen regelt (En even voor de toestemming zorgt) dan wil ik best een keertje komen nachtvliegen.
Moet het vliegtuig wel blijven zien en om nou mijn nieuwe kist van kerstverlichting te gaan voozien.... :rolleyes:
Tsja ik kan het proberen.. maar het idee is wel dat je vliegtuig licht geeft, anders heb je er niet zoveel aan:rolleyes:

Over die discussie laatste zaterdag, heb het, zoals beloofd, even aan een spaanse vriendin van me nagevraagd. Een paella hoeft niet altijd van zee-voer voorzien te zijn.
Mag en met vis, en met vlees en met combinatie gedaan worden... :)

Gtz

Wordt aan gedacht Maarten.
We zoeken alleen nog een paar vrijwilligers die dit willen organiseren.

Groet Huib

indoorvliegen wil ik wel doen, ook al ben ik geen lid. iedereen die wil indoorvliegen, ik heb hier een draadje voro gestart. als in dat draadje genoeg animo is, ga ik er een organiseren. heb alle kosten al op een rijtje enzo, moet alleen nog genoeg mensen hebbben om definitief te plannen.;)

Ik ben natuurlijk bereid om "iets" te organiseren, ik heb alleen geen idee hoe en wat.
wat jaar terug hadden ze ook een fun fly.

Hierbij kun je denken aan:
- bepaalde figuren zo snel mogelijk vliegen,
- doel landing,
- paaltje rammen (en dan liefst inverted ;-) ),
- etc. etc.

Hou je mond, ik ziet hier in het verre noorden te wachten tot ik vanavond de simulator in mag en heb geen rc kist bij me om even lekker te vliegen. GRRRRR!!!!

Ok, dus zullen we zeggen dat ik je medio april kan helpen als jij de funfly organiseert? :)

Back