Wie vliegt wanneer bij MVC midden Nederland

ja op een eventuele mooie dag;)

combatten lijkt me leuk, alleen net setupje voor shock besteld, dus eerst die maar eens maken en vliegen( anders doe ik wel een keer mee met me shock;)
anders misschien aals ik me shock kapot heb in een swift zetten;)

Maarten, zeg maar wanneer je volgende week gaat, neem ik mijn K10 mee. Dit weekend kan ik denk ik niet komen, heel heel heel heel misschien op zondag aan het eind van de middag ofzo.

Ja ik denk dus dat ik dat niet red, maar zo wel dan kom ik zeker nog even met de K10. Ik ga hem niet in K3 kleuren voor je verven hoor, je moet hem zo maar zien te vinden in de lucht...

Jup, die van mij is 90cm en je hebt hem ook in 70cm, 120cm en nog groter.
524196059_6_w12G.jpeg

Hier een plaatje van de mijne, misschien heb je hem de vorige keer dat ik er was nog wel zien vliegen in Utrecht.
Op het plaatje trouwens nog met oude setup, tegenwoordig vlieg ik met een hele nieuwe setup op regelaar en accu na.

Als het dit weer blijft en ik ben een beetje op tijd klaar sta ik vanmiddag zeker nog op het veld. Zoiezo niet voor 3'en maar denk een uurtje of half 5/5 uur.

Ja ondanks mijn gepruts toch nog heel, hoe kan het :)

Zonder gekheid; je hebt er een leuk kistje aan denk ik. Niet teveel zorgen over maken, vliegt prima en is geen gemenerik. Gewoon even doorbijten en vliegen als het kan en dan heb je het vlieggevoel binnen no-time weer helemaal terug :)

Vandaag nog even met de sim gespeeld. Gaat iets beter, wil volgende keer wat approaches gaan oefenen.
Als ik hem ook zelf weer kan landen dan kan ik makkelijker vaker gaan vliegen en meer oefenen.
Als het weer nu ook mee gaat werken komt dat allemaal ook wel weer goed.

Back