wil een heli kopen maar welke is goed?

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door jeppe, 24 jan 2007.

  1. mr. mark

    mr. mark

    Lid geworden:
    31 okt 2006
    Berichten:
    448
    Locatie:
    Nijmegen
    kanonne! leer eens normaal nederlands.

    maar behalve dat: zoals gezegd. eerst leren schuiven op de grond en hoveren op een halve meter ofzo, dan ben je al weer een flink aantal accu's verder
     
  2. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    en dan is je heli in die tijd zo versleten dat je toch al aan nieuwe zit :wink:
     
  3. jeppe

    jeppe Guest

    Ik typ soms zo slordig omdat ik snel typ en het vervolgens niet overkijk.
    Ik beloof jullie dat ik het nog zal overkijken als ik het typ.
    maar dat is offtopic eerst weer ff ontopic!
    ik wil dus die pf04 kopen maar ik woon in enschede weet iemand de dichtst bijzijnde winkel waar ik hem kan halen en dan bedoel ik geen internetwinkel!
    Enne... gelieve ook een beetje een normale prijs!!
     
  4. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Er zijn bijna geen normale winkels die Walkera leveren. Voor een heli uit een normale winkel ben je toch al snel het dubbele kwijt.
    Zoek eens op www.modelbouwwinkels.nl voor een winkel in Enschede. (ps de volgende keer je post nóg beter overkijken :wink: )
    Ik zou hem gewoon bij rchobby-online.nl kopen...
     
  5. jeppe

    jeppe Guest

    I know maar het is toch niet helmaal betrouwbaar dat internet gedoe!
     
  6. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Hoezo? internet winkels hebben net zo goed hun naam hoog te houden als normale winkels hoor! met alle in dit draadje genoemde winkels heb ik zeer goede ervaring (zelfs betere ervaring als met de gewone winkels)
     
  7. mr. mark

    mr. mark

    Lid geworden:
    31 okt 2006
    Berichten:
    448
    Locatie:
    Nijmegen
  8. jeppe

    jeppe Guest

    ik heb een pf 04 gekocht met 16 baterijen 2 extra acuu's trainingskruis en de heli zelf voor 148.81 incl verzendkosten.
    nu alleen nog maar wachten tot ik hem thuis heb.
    ik heb 'm gekocht bij: www.rcvliegshop.nl
    goeie zaak.
    ik zou nog wel een verslagje doen over heo hij vliegt en of het zeker een aanrader is.
    grtz.. jeppe
     
  9. bartjuuuhhh

    bartjuuuhhh

    Lid geworden:
    25 sep 2006
    Berichten:
    1.131
    Locatie:
    Kampen
    succes met je looping en andere stunts,...hoeveel heb je er besteld eigelijk???hou ons op de hoogte, ik vind je plannen zeer spannend!
     
  10. jeppe

    jeppe Guest

    Met een beetje geluk krijg ik hem vanmiddag ik dus de heli en al de andere onderdelen gekocht en een reserveset ook al tijd handig ik houd jullie op de hoogte!
     
  11. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Stunten zal wel weinig van komen in het begin, stuntelen wel :D

    De heli is overigens een DF04 en ik heb hem inmiddels onder controle bij het tail-in en side-in hooveren. Nose-in nog niet maar daar ga ik aan werken. Veel plezier en kijk ook in de andere draadjes over de DF04 voor veel tips en info.
     
  12. Whampsy

    Whampsy Guest

    Jeppe, je bent top! :D Mensen met zo'n spirit heb ik weinig gezien. Nu nog kijken of je over een maandje die spirit nog hebt :wink: Beetje tic-toccen ofzo?!
     
  13. undeviljur

    undeviljur Guest

    mag je nou met zoon buiten heli gewoon vliegen waar je wild of moet je naar een plaats waar het mag ?? :|
     
  14. dancooper

    dancooper

    Lid geworden:
    17 mei 2007
    Berichten:
    215
    Locatie:
    Brugge
    In theorie mag je niet zomaar vliegen waar je wilt, maar in de praktijk zal niemand er iets van zeggen. Echter wel eerst eens nagaan of je aansprakelijkheidsverzekering het risico dekt, want een heli kan behoorlijk wat schade (al dan niet lichamelijke) aanbrengen en dan is het toch handig als niet alle kosten zelf moet ophoesten.
     
  15. undeviljur

    undeviljur Guest

    hey thx man voor je andwoord maar als je verzekering het nou niet dekt wat dan ??
     
  16. dancooper

    dancooper

    Lid geworden:
    17 mei 2007
    Berichten:
    215
    Locatie:
    Brugge
    Gewoon een "sport"verzekeringetje zoeken die het risico van je sport (in de geval modelsport) wil dekken, dat is niet zo duur kan een heleboel heibel voorkomen.
    Je wilt ten slotte toch niet aan een afbetaling zitten voor de rest van je leven omdat de een of andere clown met z'n gezicht tegen de draaiende rotor van je heli is aan gelopen he.
     
  17. undeviljur

    undeviljur Guest

    ok thx voor je hulp en nee ik wil niet graag de rest van mijn leven aan een afbetaling zitten :p
     

Deel Deze Pagina