wil iedereen even stemmen?

Wij als gebruikers van de baan R.C.C.L. (radio-control-club-leiden-meetings-kom-en-rij-mee) weten bijna zeker dat we ons stekkie moeten verlaten, nu hebben wij een idee op verbeterdebuurt.nl geplaats om op een braakliggend stukje terrein een nieuwe baan aan te laten leggen door de gemeente.

nu is onze vraag of jullie hier allemaal even willen stemmen. alvast bedankt!!! ps. je hoeft alleen je e-mailadres in te voeren. jullie zouden ons er erg mee helpen!!!

Verbeterdebuurt. Doe mee en draag bij aan een verbeterde buurt!

THANKS!!!!!

inmiddels hebben we al 74 stemmen gekregen! en daar willen we iedereen heel erg voor bedanken! maar vergeet niet om op alle pc's en e-mailadressen die je tot je beschikking hebt ook te stemmen!
:p

nogmaals bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook gestemd ;)

Misschien als je het onderwerp veranderd in : " Wie wilt stemmen voor aanschaf van off-Road baan " of dat in een kortere zin dat mensen dan eerder gaan stemmen ;).

ik had gister ook al gestemd op deze :D
was er via google ofzo bij gekomen ...
is voor mij ''maar'' een uurtje rijden..

Laatst bewerkt:
Geheel uit de richting maar een gebrek aan off-road is er zeker in Nederland dus bij deze mijn stem. S6.

er loopt een zelfde initiatief in Deventer, en daar zijn al gesprekken met de gemeente geweest.
Ben benieuwd hoe het verder loopt...

ja klopt we willen er alleen elektro rijden omdat ernaast geen huizen maar tuinverenigingen zitten.

@Robbert Ik heb zojuist dezelfde lipo's bestelt die jij hebt die hardcase. en die vorza bevalt me wel hoor:D

Laatst bewerkt:
Back