Wild hawk vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jsk
  • Startdatum Startdatum
Ik heb al een nummer van afc club gevonden. Er is maar 1 probleem en dat is ..... Ik heb geen idee waar ik hem moet bergen hij is echt heel groot :P ) Ik ben erg benieuwd hoe hij vliegt hier ga ik zeker veel plezier van hebben

Ik heb al een nummer van afc club gevonden. Er is maar 1 probleem en dat is ..... Ik heb geen idee waar ik hem moet bergen hij is echt heel groot :P ) Ik ben erg benieuwd hoe hij vliegt hier ga ik zeker veel plezier van hebben

vleugels zijn toch deel baar?

(waar blijven de foto's ? )

Een paar foto,s en filmpjes

090806_122849.jpg

090806_122900.jpg

090806_122905.jpg

Mijn hand vergeleken met de breede van de vleugels
090806_122910.jpg

090806_122925.jpg

090806_122930.jpg

090806_122939.jpg

090806_122945.jpg

090806_123016.jpg

090806_123023.jpg

De breete van de vleugels is wel erg groot
090806_123207.jpg

090806_125710.jpg

090806_124021.jpg

090806_125716.jpg

090806_125721.jpg

090806_125732.jpg

090806_125801.jpg

090806_125817.jpg

090806_125834.jpg

090806_125852.jpg

090806_165039.jpg

zonde van die zender. Bij de AFC vliegt praktisch iedereen mode 1, wat wil zeggen dat het gas rechts zit.
Bij deze zender zit het gas links wat het lastiger maakt. Je hebt geluk dat het model makkelijk te vliegen is. Hopelijk wil iemand hem voor je invliegen.

Ik vind het ook makkerlijker alles dat ik heb is gas links

Maar ik heb net afc gebeld ik mag daar zaterdag of zondag op een mooie dag na 2 uur langs komen met me toestel. Ook loop ik er over te denken om dan gelijk een half jaar lid maat schap te doen dat kost toch bijna niks

Ik vind het ook makkerlijker alles dat ik heb is gas links

Maar ik heb net afc gebeld ik mag daar zaterdag of zondag op een mooie dag na 2 uur langs komen met me toestel. Ook loop ik er over te denken om dan gelijk een half jaar lid maat schap te doen dat kost toch bijna niks

Mijn WH had standaard bij levering een 4 kanaals zender, zoals het plaatje hieronder... Niet dat ik 'm gebruik hoor :mrgreen:. Uiteraard heb ik meteen een spektrum ontvanger erin gepropt.

12.jpg

Deze zender valt ook wel mee hoor het schijfdingetje is niet stroef ofzo hij glijd lekker maar een normale zender is ook wel makkerlijk

Deze zender valt ook wel mee hoor het schijfdingetje is niet stroef ofzo hij glijd lekker maar een normale zender is ook wel makkerlijk

Ja, ik heb gelezen dat die zender idd goed werkend is waarvoor hij bedoeld is... Ik doel echter op het feit er bij mij een 4 kanaals zender bij zat, waarmee je later de WH eventueel kunt uitbreiden met ailerons voor het betere bochtenwerk (want hij heeft idd hééééél veel ruimte nodig, o.a. doordat hij deze mist).

Maar voor voorlopig is de zender voor jou toereikend... dus ik zeg succes met je maiden :p

Bedankt. Ik zal de maiden denk ik niet gaan maken maar ik denk wel dat ik het snel onder de knie heb. Als het morgen mooi weer is ga ik morgen naar afc. De laadtijd is inderdaad 4/5 uur. Ik vind het een erg mooi toestel hij is beter dan ik dacht vooral voor zijn groote.

Ziet er inderdaad cool uit. Ik weet nog niet of ik dat ook ooit ga doen met mijn hawk tenzij als ik lid ben van de club dat ze me een beetje kunnen helpen want zelf snap ik er weinig van. Ik heb zin in morgen of overmogen maar als het dan weer zo warm word als gister zijn er dan wel mensen op de club of zouden ze tuis blijfen wegens de hitte

ziet er goed uit, dat ga ik ook nog zeker doen!

maar vlieg je nu met een y-kabel?

Nu niet meer... Ik ben er namelijk uit! Zie blz 45 van de manual, linker aileron op AUX1 en de rechter op AILE van de ontvanger aansluiten. Daarna in menu naar WINGTAILMIX en hierin DUALAILE activeren.

De rest wijst zich vanzelf... FLAP schakelaar werkt nu naar behoren, alleen moet ik nog uitvogelen hoeveel er gegeven dient te worden. Momenteel staat ie op: FLAP -50 en ELEV -40.

Vanavond maar eens een plekje zoeken om te testen :-D

Laatst bewerkt door een moderator:
Gister is de anthenne van de `zender bij `de bovenkant een beetje scheef gaan staan ik kan hem ook nog inshuifen allen hij ìs dùs scheef. Màar kan ik ergens een nieuwe anthenne kopen of moet ik het er nu maar hìer mee doen\

@JSK
Het kan zeker geen kwaad, hij zal langer scheef meegaan da recht ;), je bent de zoveelste in de rij :mrgreen:.
Je kan natuurlijk vragen aan een handige persoon om hem een beetje te rechten, het bovenste deel is namelijk een vol asje en zal dus niet breken.

(zolang je de lengte scheef of recht niet veranderd is er niets aan de hand)

Groetjes ReneDL

Back