Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kortweg heb ik geen goede plek meer waar ik alles fijn kan laten staan etc.
Ik denk dat ik maar moet stoppen totdat we een huis hebben gevonden/gebouwd waar alle wensen uitgevoerd kunnen worden....
Paperless office, mannen, mijn werkgever krijgt welgeteld 1/4 m², plaats van de laptop en enige bewegingsruimte voor de muis heen en weer te schuivenJe werkgever heeft het goed voor elkaar om jouw 2 kamers voor het thuiswerken te laten opofferen
We kijken al een jaar, maar vrij specifieke wensen en we hebben geduld nodigOops, dat is slecht nieuws.
Kijken of je de kapitein zover kunt krijgen om snel naar een groter huis te verhuizen.
Ik hoop dat je snel de modelbouw weer kunt oppakken.
Klopt, verzekeringsagent is ermee bezig. Maar financieel is de schade niet zo groot hoor.Je schuur valt onder je woonverzekering, misschien heb je er iets aan om in elk geval je financiële strop in dit geval te compenseren. Tenminste iets bij dit leed.
Ik werkte voor Corona ook al voornamelijk vanuit huis, tussen het reizen doorJe werkgever heeft het goed voor elkaar om jouw 2 kamers voor het thuiswerken te laten opofferen.......zo wordt het corona wel een erg vreselijk beleving....Maar voor je dit in de prullenbak laat zakken...... Ik ben een echte hebbert
We kijken al een jaar, maar vrij specifieke wensen en we hebben geduld nodig![]()
.