Win een gratis NEON mini DLG bij F3K.NL

Een losliggende ballastkamer of stuk ballast heeft Jurgen al eens een Tantalus gekost. Kwam bij de worp tegen een stuurlijn aan.

Hmm, dat klinkt niet positief. Met het zeehondenvachtje lijkt het vrij goed op zijn plek te blijven. Ik heb dit systeem niet helemaal zelf bedacht, bij de fireworks gebruiken ze ook een dergelijk systeem. Ik ga het gewoon proberen, ik heb er wel vertrouwen in.

Hopelijk heb je je stuurlijnen dan door buisjes lopen ofzo....
Dan kunnen die minder snel klem komen.
Jurgen 's romp zag er echt niet fraai uit na een lancering met ballast...

Buisjes is een goed idee! Dat ga ik doen, een rietje waar beide stuurlijnen door lopen. Better save than sorry. Dank voor de waarschuwing.
Vandaag had ik helaas geen tijd om te vliegen, hopelijk morgen. Het is niet makkelijk om tijd te vinden als je twee kleine jongens hebt. Mijn tijd komt nog wel!

Ssst, ze slaapt....
full

Stiekum even gluren:
full

Toch handig als je nog een kanaalplaat hebt liggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Theo, Ik heb naar je geluisterd ;)
Klaar voor de start:
full

Op de vliegclub:
full

En weer thuis!
full

Wakker worden is niet altijd leuk:(
full

Ik heb lekker gevlogen! Goede thermiek ben een keer ver doorgedraaid, tot ik niet meer verder benedenwinds durfde. Toen ik terug was gestoken zat ik nog zo'n 100 meter boven me. Ik had dus nog wel veel verder kunne gaan. De Howhigh gaf 153meter aan. Deze vlucht heeft zeker 5 minuten geduurd, waarin ik 3 verschillende bellen heb kunnen pakken. Super kistje, maar ik heb het idee dat het zwwarte punt nog verder naar achteren moet. Ik ga vanavond eens knutselen om te kijken of ik de ontvanger anders kan plaatsen, waardoor de accu verder naar achteren kan.

Nou Theo, Ik heb naar je geluisterd ;)
Klaar voor de start:
full

Op de vliegclub:
full

En weer thuis!
full

Wakker worden is niet altijd leuk:(
full

Ik heb lekker gevlogen! Goede thermiek ben een keer ver doorgedraaid, tot ik niet meer verder benedenwinds durfde. Toen ik terug was gestoken zat ik nog zo'n 100 meter boven me. Ik had dus nog wel veel verder kunne gaan. De Howhigh gaf 153meter aan. Deze vlucht heeft zeker 5 minuten geduurd, waarin ik 3 verschillende bellen heb kunnen pakken. Super kistje, maar ik heb het idee dat het zwwarte punt nog verder naar achteren moet. Ik ga vanavond eens knutselen om te kijken of ik de ontvanger anders kan plaatsen, waardoor de accu verder naar achteren kan.

:D Hahaha!
Herkenbaar!

Back