Kofferbak verkoop.....
Ik kan twee vermoeid ogende maar nog uiterst vitale DLG's meenemen die perfect zijn voor beginners.
Ze vliegen uitstekend en zijn leuk geprijst zodat je nog eens een foutje kan maken.
Ze zien er alleen niet meer zo mooi uit....
De Vortex 2.5 heeft een enorme klapper gemaakt. Als je wilt weten hoezeer deze in de prak lag moet je hier kijken:
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?2138556-Vortex-2/page78 . Wat volgde was mijn eerste grote reparatie en over het resultaat was ik zeer tevreden. De originele vliegeigenschappen heb ik weer terug gekregen. Serieus, ding vliegt prima! Ik heb hier zeker nog een jaar mee gevlogen en met volle kracht geslingerd, het ding geeft geen krimp. Maar het mooie is er wel van af.
Vortex prijs: 175 euro. Hij weegt 245 gram, 1 servo heeft wat speling maar geeft geen flutter, er zit ook twee maal een balast stick bij. En eventueel kun je er een extra nieuwe servo van mij overnemen voor 20 euro.
En dan heb ik nog een Tweagle. Mijn eerste echte DLG.... die heeft ook een rompbreuk gehad en het laatste stukje van de romp moest ook een keer gerepareerd worden en dat werd wel goed maar niet mooi. Enfin. Ook deze vliegt erg goed, vooral bij turbulent weer. Het CG heb ik op 69.5 mm.
Tweagle prijs: 225 euro. Hij weegt 257 gram, 4 x kst servo's en er zit 1 balast stick bij. Eventueel kun je voor 15 euro de Frsky ontvanger erbij kopen (geen telemetrie, en niet voor de Taranis Plus met EU LBT).
Bij serieuze belangstelling neem ik ze mee. Ik kan niet inschatten of er belangstelling is en of er meer gegadigden zijn maar de eerste die pb stuurt heeft de eerste keus. Dat lijkt me wel zo eerlijk.
Nou, nu maar hopen dat het door gaat.
En dan nog wat fotootjes voor een eerste indruk.
Groet,
Roger