Nee, niet ernstig. De neus is ingedeukt. Ik moet even kijken hoe ik dat het mooist repareer.
Mail anders een paar foto's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, niet ernstig. De neus is ingedeukt. Ik moet even kijken hoe ik dat het mooist repareer.
Mijn plannen:
Dirk.
- Kamer verbouwen en herinrichten. klaar!
- Foutje uit snijmachine halen (pas in augustus de oorzaak ontdekt). De 1e helft is klaar.
- Koolwitje (4m00 Horten) nieuwe en vooral grotere elevons geven, er zitten twee ribben los van de (carbon) achterlijst, misschien opnieuw bespannen of repareren (bespanning is een combinatie van papier en zijde)
- Adamas .....
Da's een goeie! Advies is nooit wegMail anders een paar foto's
Da's een opdracht, geen plan ...[*] vleugels snijdenOorspronkelijk geplaatst door DirkSchipper![]()
Mijn plannen:
Dirk.
- Kamer verbouwen en herinrichten. klaar!
- Foutje uit snijmachine halen (pas in augustus de oorzaak ontdekt). De 1e helft is klaar.
- Koolwitje (4m00 Horten) nieuwe en vooral grotere elevons geven, er zitten twee ribben los van de (carbon) achterlijst, misschien opnieuw bespannen of repareren (bespanning is een combinatie van papier en zijde)
- Adamas .....
als je foutje eruit is
Dan moet je in dat andere draadje zijn.;-)Man, als ik hier mijn plannen ga neerzetten houd het echt nooit op.....![]()
2 Suslah's van < 1700 gram
winterplannen:
Eindelijk de taborca de lucht in krijgen (haakt telkens op allerlei kleinigheden...);
kormorant fatsoenlijk afbouwen, heb nu eindelijk goede bediening hoogteroer in huis hoop ik;
robbe nova krijgt nieuwe vleugels, erfstuk van trebor syuhyn;
en ik wil deze winter een flying cloud bouwen:
O ja: M'n bouwzolder stofzuigen...![]()
Ik ook maar dan
*Graupner Weihe 50 van 3,2 span is al bij de opknap service van Maarten
Lyckele