(Winter) plannen?

Mijn plannen:
  • Kamer verbouwen en herinrichten. klaar!
  • Foutje uit snijmachine halen (pas in augustus de oorzaak ontdekt). De 1e helft is klaar.
  • Koolwitje (4m00 Horten) nieuwe en vooral grotere elevons geven, er zitten twee ribben los van de (carbon) achterlijst, misschien opnieuw bespannen of repareren (bespanning is een combinatie van papier en zijde)
  • Adamas .....
Dirk.

[*] vleugels snijden :mrgreen: als je foutje eruit is

Robbe Focus helemaal kaal trekken en aansturing en servo's vervangen / vernieuwen. De vleugels opnieuw strak in de folie zetten en zelf een nieuwe cockpitkap trekken.

Bird of time voorzien van nieuwe servo's, de romp opnieuw schuren en lakken en HK elektrische spoilers in de vleugels monteren (anders niet prettig te landen op een klein veld).

Winterplannen:
Eindelijk de Taborca de lucht in krijgen (haakt telkens op allerlei kleinigheden...);
Kormorant fatsoenlijk afbouwen, heb nu eindelijk goede bediening hoogteroer in huis hoop ik;
Robbe Nova krijgt nieuwe vleugels, erfstuk van Trebor Syuhyn;
En ik wil deze winter een Flying Cloud bouwen:

attachment.php

O ja: m'n bouwzolder stofzuigen... :-)

Oorspronkelijk geplaatst door DirkSchipper

Mijn plannen:
  • Kamer verbouwen en herinrichten. klaar!
  • Foutje uit snijmachine halen (pas in augustus de oorzaak ontdekt). De 1e helft is klaar.
  • Koolwitje (4m00 Horten) nieuwe en vooral grotere elevons geven, er zitten twee ribben los van de (carbon) achterlijst, misschien opnieuw bespannen of repareren (bespanning is een combinatie van papier en zijde)
  • Adamas .....
Dirk.
[*] vleugels snijden :mrgreen: als je foutje eruit is
Da's een opdracht, geen plan ... :yes::banana: :rolling:

Mijn grootste plan: Hendrik aan het werk houden zodat er volgend jaar weer gesleept kan worden met zijn Big Lift :-)

ok ok ok nu kan ook ik niet achterblijven haha :grin:

-graupner cirrus afmaken

- hegi asw 15 maidenen !!

1-graupner mosquito bouwen

2-graupner amigo bouwen

3-Thermy bouwen

uit dit menu moet ik nog n keuze gaan maken welke het gaat worden !:yes:

we zullen wel zien welke op de bouwtafel gaat belanden :wink:

winterplannen:
Eindelijk de taborca de lucht in krijgen (haakt telkens op allerlei kleinigheden...);
kormorant fatsoenlijk afbouwen, heb nu eindelijk goede bediening hoogteroer in huis hoop ik;
robbe nova krijgt nieuwe vleugels, erfstuk van trebor syuhyn;
en ik wil deze winter een flying cloud bouwen:

O ja: M'n bouwzolder stofzuigen... :-)

ohhhhhh bart !!!!
wat een mooie kist is dat

Laatst bewerkt:
gisteren de oude stabilo van de ASW 22 eens aangepakt en gaten in gemaakt... 10gram lichter, van 62gr naar 52gr... (das al heel wat lood minder) maar ik ben aant twijfelen of ik er niet een "sprokkel" stabilo voor zal bouwen?
er moest 240gr lood in de neus, en daar wil ik echt wel zo veel mogelijk van af snoepen.ook het rudder is vol balsa.. maar das al een heel deel kleiner...

Vleugeltassen zijn ook al genoemd :p maar moet ze ook gaan maken. De rol staat al wel klaar.
De SZD-6x moet nog altijd zijn maiden hebben.
Verder de Robbe Ogar voorzien van nieuwe servo's en een geschikte aandrijving zodat die eens voorzichtig de lucht in kan. De cocpit restaureren komt dan ook nog wel aan bod.
En eens verder bouwen aan de Nemere.

en een hoop vliegen als het meezit, is de laatste tijd wat minder.
e.e.a. hangt wel af van wanneer en hoelang ik in NL ben...

Groeten Peter

Back