ik naai ze altijd met band rondom de einden smeltlijm gaat wel maar als het te warm wordt smelt de folie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klittenband bestaat ook in een kleefversie. Als je die om de rand heen plakt (één laag wordt dus aan beide zijden beplakt) blijft het bij mij in ieder geval jaaaaaaren goed zitten.Zeg, met al die vleugeltassen zijn jullie er vast ook achtergekomen dat het slecht lijmen is op die noppenfolie. Ik heb alle soorten lijm erop geprobeerd maar niks houdt. Gewoon om de velcro sluiting te plakken... hoe doen jullie dat?
Ik snap niet precies wat je hier bedoelt... bij die zelfklevende klitband hecht de klit bij mij altijd beter dan de kleef...Klittenband bestaat ook in een kleefversie. Als je die om de rand heen plakt (één laag wordt dus aan beide zijden beplakt) blijft het bij mij in ieder geval jaaaaaaren goed zitten.
Hè? Ik was vanmiddag nog bij Ikea, heb het niet zien liggen. Bij welke afdeling zou ik dat moeten zoeken? Want ik vind het spul bij de Gamma nog redelijk prijzig....nu dan een grote brede rol van dat soort spul bij de Ikea gehaald.
Bij mij zit het al jaaren!Ik snap niet precies wat je hier bedoelt... bij die zelfklevende klitband hecht de klit bij mij altijd beter dan de kleef..