Rudderless heeft de toekomst
Tsja, wat moet ik zeggen. Het is triest en het blijft triest.
Maar je moet je nu proberen voor te stellen hoe je volgend jaar over deze tegenslag denkt. Dan dempt de pijn heb ik geleerd.
Mijn verhaal van vandaag. Voor het eerst in mijn RC-leven zelf een DLG verneukt. De andere 2 modellen werden voor mij gesloopt.
Wat er gebeurd is weet ik niet. Ik was het doorstarten aan het oefenen (een zwak punt bij mij) en bij 1 van de worpen ( de laatste ook meteen) lag de kist bijna onmiddellijk op de rug, vloog nog 20 meter door en sloeg natuurlijk in op een met stenen en zand aangestampte weg. De weilanden er omheen waren al redelijk ontdooid maar dat zou natuurlijk weer te makkelijk zijn geweest.
Een foto zegt meer dan...........
Spullen uitbouwen gaat sneller dan inbouwen.
De werpvleugelhelft is helemaal gesloopt. ook mijn mooie reflectortje is gedeukt!!
Op deze foto kun je goed zien dat de Twister1 romp al probeert richting ovale pook te gaan.
Wat zijn de conclusies die je hieruit kan trekken, geen idee maar toch een opzetje.
- pech bestaat gewoon en moet je accepteren
- het is toeval dat het een F3K model betreft en niet een Mini.
Maar er zitten ook positieve kanten aan tegenslag.
- zo kom je van je spullen af en kun je verder door met ontwikkelen.
- je beste kist is nu een andere
- je komt thuis en vertelt je relaas en zegt dat je zin hebt in een borrel (de eerste keer dit jaar, echt)
- je tegenpartij ziet een excuus om meteen ook geen zin te hebben in koken en ik stem snel in.
- voor de volgende kist is je werppen en kielvlak al klaar.
- zoals gezegd, kielvlak is heel dus een vrij eenvoudige conclusie is dat Rudderless de toekomst heeft.
Raymond, niet te veel bij de pakken neerzitten.
Doe als wij. Wij hebben geproost op het model, Ducky genaamd door Peter Aanen, en het model bedankt voor zijn uitstekende staat van dienst.
Loet
P.S. Raymond: vlieg jij niet ook in echte grote vliegtuigen?

Daar ben ik namelijk echt heel bang voor, zeker als die neerstorten, zelfs op een ontdooid weiland.