De Winter Postal is achter de rug, er druppelen nog wel steeds wat resultaten binnen van notoire te-laat-komers.
Maar het is geen Euro Contest Tour en ben ik ook niet te streng en zo kunnen er dus nog wat verschuivingen optreden.
Theo Schoorl heeft de Winter Postal 2 keer georganiseerd en nadat het 1 jaar heeft stilgelegen leek er toch wel een behoefte te zijn naar deze "wedstrijd"
Omdat in het verleden een aantal goede piloten te kennen had gegeven niet echt meer geïnteresseerd te zijn had ik besloten om ook buitenlanders toe te laten.
Zo hadden we toch een redelijk aantal deelnemers en veel nieuwe piloten. Ook een aantal dat nog nooit had meegedaan aan een wedstrijd en zo hebben kunnen proeven aan het vliegen van vooraf vastgelegde taken.
Veel mensen hebben aangegeven dat ze zonder Winter Postal niet waren gaan vliegen (strenge winter) maar hebben toch in meer of mindere mate kunnen genieten van het buiten zijn.
En belangrijker, een aantal nieuwelingen gaan we dit jaar op de wedstrijden zien, fantastisch!!
Volgend jaar dus weer een Winter Postal, iets eerder beginnen zodat de taken een maand kunnen duren.
Mochten jullie ideeën hebben voor nieuwe taken, laat het me weten alsjeblieft. De oplopende taak blijft een terugkomertje, dat kan ik jullie verzekeren.
En iedereen bedankt voor alle mails met opgedane ervaringen en ontberingen. Leuk om te lezen en ik geef toe dat ik ze niet allemaal beantwoord heb.
En natuurlijk krijgen de winnaars zoals eerder beloofd een handdruk van mij. GEFELICTEERD
groet,
Loet