Winter postal 2009-2010

vandaag maar eens een poging doen tot het vliegen van taak 4. hoop natuurlijk op een goede uitkomst maar dat verwacht ik niet met -3 en sneeuw :mrgreen:

Ging best goed voor iemand met anderhalve long:mrgreen:

Ik heb ook even gevlogen, geen taak maar even een 7 Euro video sleutelring video uitgeprobeerd.

Loet

Laatst bewerkt door een moderator:
Ging best goed voor iemand met anderhalve long:mrgreen:

Ik heb ook even gevlogen, geen taak maar even een 7 Euro video sleutelring video uitgeprobeerd.

Loet

Zo, dat ziet er goed uit voor 7 euries!
Waar heb je die vandaan?

Vloog je nou tegen een paaltje aan? (bij 1:10 min)

Ook maar ff een filmpje gemaakt. Best moeilijk hoor een buizerd volgen :mrgreen:

[URL="
- F3K-Annen.wmv[/URL]

Theo, wat een geweldige video!!!

Met een beetje mazzel kunnen wij 2 de hele wedstrijd in Malden van bovenaf vastleggen op video en zien of onze concurrenten in het veld landen.:mrgreen:

Loet

het is ook leuk moest er op jouw filmpje de crash in een boom te zien zijn.... dan weet ik dat ik een goede kans maak voor in de top te eindigen (als ik niet buiten het veld land, zoals vorig jaar! )

Funny movie!

Ik ben het alleen niet helemaal eens met de tekst aan het einde van het filmpje:

CAMERA: NIEMAND :-)

Hoezo, niemand???
Hoe zit het met die fotoserie aan het begin van de film dan? :-D

Greetz,
Jurgen

Loet, bedankt voor je Winterpostal.

Het leukst was 3 januari toen anderen ook met hun Winterpostal
aan de slag waren. (In je eentje op een koud veld valt anders
echt niet mee.)
We hebben kunnen meemaken dat er ook thermiek kan zijn op een
zonnige dag in een besneeuwde omgeving.
Een mooie opmaat naar de komende DLG-wedstrijden.

Buizerd

Hey Loet, bedankt voor het bijhouden van deze postal. Er was wel meer WINTER, dan postal. Maar het heeft me toch af en toe, achter de warme kachel vandaan, naar het veld gedwongen.

Loet,

Dankzij de postal toch nog een paar leuke dagen gevlogen deze winter.

Bedankt voor de tijd en energie die je daar in hebt gestoken!

groet,
Jaap

De Winter Postal is achter de rug, er druppelen nog wel steeds wat resultaten binnen van notoire te-laat-komers.:mrgreen:

Maar het is geen Euro Contest Tour en ben ik ook niet te streng en zo kunnen er dus nog wat verschuivingen optreden.

Theo Schoorl heeft de Winter Postal 2 keer georganiseerd en nadat het 1 jaar heeft stilgelegen leek er toch wel een behoefte te zijn naar deze "wedstrijd"
Omdat in het verleden een aantal goede piloten te kennen had gegeven niet echt meer geïnteresseerd te zijn had ik besloten om ook buitenlanders toe te laten.

Zo hadden we toch een redelijk aantal deelnemers en veel nieuwe piloten. Ook een aantal dat nog nooit had meegedaan aan een wedstrijd en zo hebben kunnen proeven aan het vliegen van vooraf vastgelegde taken.
Veel mensen hebben aangegeven dat ze zonder Winter Postal niet waren gaan vliegen (strenge winter) maar hebben toch in meer of mindere mate kunnen genieten van het buiten zijn.
En belangrijker, een aantal nieuwelingen gaan we dit jaar op de wedstrijden zien, fantastisch!!

Volgend jaar dus weer een Winter Postal, iets eerder beginnen zodat de taken een maand kunnen duren.

Mochten jullie ideeën hebben voor nieuwe taken, laat het me weten alsjeblieft. De oplopende taak blijft een terugkomertje, dat kan ik jullie verzekeren.

En iedereen bedankt voor alle mails met opgedane ervaringen en ontberingen. Leuk om te lezen en ik geef toe dat ik ze niet allemaal beantwoord heb.

En natuurlijk krijgen de winnaars zoals eerder beloofd een handdruk van mij. GEFELICTEERD

groet,

Loet

Laatst bewerkt:
Back