Zomaar een draadje om de winteractiviteiten van de verschillende F5B vliegers te volgen.
Ik heb besloten om op 6S te blijven vliegen volgend seizoen. Vrijwel direct na mijn besluit heeft mijn ICE200 de geest gegeven. Nadat ik de ramping nog eens onderhanden had genomen en een 18*21 RFM prop had gemonteerd ipv 18*19 RFM. Ik zag in eerdere logs al een shaky stroom verloop bij de start. Was wellicht al een aanwijzing.
Voor de nw Avionic heb ik een 6S 1511/1.5D met Marcus 300 regelaar van Hugues overgenomen. Hopelijk houdt de Marcus regelaar wel 5.5KW vol. Zou moeten werken met de Sergei prop. Ben erg benieuwd. De staart is inmiddels gelijmd. Zal nog wel even duren voordat alles klaar is.
Training. Heb de rakken eens goed uitgezet met een richtsysteem (2 pijpjes ~5mm diameter haaks aan de camera set-up toegevoegd). Ik was inderdaad te kort gaan vliegen.
Ik heb besloten om op 6S te blijven vliegen volgend seizoen. Vrijwel direct na mijn besluit heeft mijn ICE200 de geest gegeven. Nadat ik de ramping nog eens onderhanden had genomen en een 18*21 RFM prop had gemonteerd ipv 18*19 RFM. Ik zag in eerdere logs al een shaky stroom verloop bij de start. Was wellicht al een aanwijzing.
Voor de nw Avionic heb ik een 6S 1511/1.5D met Marcus 300 regelaar van Hugues overgenomen. Hopelijk houdt de Marcus regelaar wel 5.5KW vol. Zou moeten werken met de Sergei prop. Ben erg benieuwd. De staart is inmiddels gelijmd. Zal nog wel even duren voordat alles klaar is.
Training. Heb de rakken eens goed uitgezet met een richtsysteem (2 pijpjes ~5mm diameter haaks aan de camera set-up toegevoegd). Ik was inderdaad te kort gaan vliegen.