wintermeeting terlet

ja ja ja ja ja :p

Ik moest mn evo schoonmaken erna...de koeienstront zat zelfs in de zender....

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand nog een kapje voor de Helios 1 over? Kristof heeft nog enkel de rompen. Zou die op Terlet over willen nemen.

Voor de snelle beslisser heb ik nog een 2e keus Tweagle. De vleugel heeft een klein gaatje op de scharnierlijn nabij de romp. Niets wat een klein stukje tape niet kan fiksen
Mag weg voor 200 euro onder de nieuwprijs.

Alex

Het weer voor zondag ziet er goed uit. Wind zuid, 3-5 m/s, temp rond de 10 graden.
Aangezien ik morgen weinig tijd heb; de meeting gaat door.
Verzamelen vanaf 10 uur in het restaurant.

Tot zondag.

man ik heb er zo'n zin in :-)

straks ff zwiepsnert maken, wel jammer dat de worst net iets meer grammen heeft dan voorheen.

c51d0e8d6c5a45638d886a13de2273f8.jpg

Voor de kofferbak verkoop morgen neem ik een gebruikte DLG mee "voor de beginner"

Bestaande uit een Tantalus vleugel en een (volgens mij) Twister 1 romp. (met 4 schroefjes voor de vleugelbevestiging)

Ik heb er voor de zomer 3 stuks gloednieuwe D47's in gezet, en heb de kist meegenomen op vakantie naar Italie....

De vleugel is iets krom, maar dit is eenvoudig op te lossen door 'm in te spannen in de goede hoek, warm maken en weer af laten koelen. (rechter vleugel heeft een iets grotere angle of attack) Vliegt prima verder.

Voor €. 125,-- een prima full size beginners DLG ! Zonder accu en ontvanger natuurlijk, maar wel met 3 nieuwe D47's.......

(evt. gegadigden nu al ? dan graag een PB....)

het was een heerlijk dagje, leuke mensen, supertop weer. Wel alles stukgegooid...naja, kunnen we weer plakken.

Dankjewel voor het organiseren mannen!!! :thumbsup:

En hieronder....hupsakee..... zo doet seb 70 meter met de DLG van Frater....

Kan je het je voorstellen ?....je dlg naar 70 meter zwiepen ? ...........nah....nog maar ff oefenen

Zo, net thuis. Een super gezellige dag gehad. Ik denk dat er tegen de 50 DLG waren.
Bedankt Jeroen voor het organiseren!

Laatst bewerkt:
Topdag ! Prima clinic, goeie tip van Seb. gehad voor het gooien. M'n eerste doorstartpoging was een mislukking :-? Was ook gelijk de laatste :hammer: gelukkig aan het eind van de dag :D

Shhhhhhh !!!! nix zeggen, zonnetje gaat dan vast schijnen.

Jij had t goed gezien ! Want het weer werkte ook geweldig mee !

Jeroen en Vincent bedankt voor de organisatie en iedereen bedankt voor de gezelligheid ! Op naar de volgende ?!

Back