Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat beloofd weer een leuke dag! Tevens is er een gratis werp-clinic te volgen op deze dag, een apart draadje heb k hiervoor aangemaakt.
Ook voor de ''pro's'' nuttig om wellicht meer hoogte te bereiken, Loet ofzo..
Ik heb me net per mail aangemeld voor deze clinic. Kan ik alvast wat anti-aging-crème bij je bestellen want daar lijkt wat mij betreft zo onderhand de bottleneck te zitten.
In het kader van de clinics....
Wat ik en ook Huey ons vaak afvragen is hoe een thermiekbel er nu uitziet, qua vorm en gedrag. We hebben de videos van carbonart wel gezien, maar ook vanmiddag hebben we samen staan zwiepen en ons afgevraagd....hoe zien die bellen er vandaag eigenlijk uit? Waaien ze snel weg, welke hoek hebben ze, en hoe groeien ze, hoe groot of hoe klein zijn ze ? ovaal, rond whatever......
Al zittend in het gras werden we op onze wenken bediend. Ik denk 500 meter verderop zagen we tot 2 maal toe een kudde meeuwen (denk wel 100 stuks) vanaf de grond opstijgen en omhoog thermieken...werkelijk fantastisch om te zien....we konden aan de grootte en vorm van de kudde precies zien hoe een bel zich (op die plek) ontwikkelde....
De laatste traktatie heb ik opgenomen .....ff kijken of ik de video HD geupload krijg (want low resolutie dan zie je de meeuwen niet) en dat youtube doet vanalles met de video....wat ik dus niet wil...mgoed...aant begin van de video zitten de meeuwen denk ik op ongeveer 30 /40 meter hoogte.
...twas werkelijk fantastisch om te zien, en we zaten beiden met open mond te kijken..
De vorm van de bellen vandaag was denk ik t best te vergelijken met een soort van (met de wind mee) gekantelde zak met frieten ;-)
aant eind van het filmpje (2minuten) zaten de meeste meeuwen op 150 / 200 meter...(beetje grof ingeschat)