wintermeeting terlet

101555517_101555517.jpg

Hoe moet je hier nu Nederlands kampioen mee worden, en rauw lijkt me ook niet echt lekker.

Franzz

Stiekem oefent Loet met een T3, maar echt gelukkig is er niet mee; hij haalt die 3.20 minuut in dead-air maar niet..
ik weet niet zeker of t een t3 was, maar dat ding waar ie mee vloog leek er wel op.;)

en ik ga proberen om op tijd in maastricht op het station te zijn want de specialpainter gaat me dan ophalen en dan kom ik ook. schuif de autostoel maar vast naar achteruit want ik ben nog steeds arg lang.
als het wel doorgaat deze keer en misschien is er dan ook 11stedentocht in friesland en dan ga ik liever televisie kijken want een samenvatting is ook nog steeds heel lang

kdk

De meeting gaat morgen vanwege het slechte weer niet door. Ik stel voor door te schuiven naar volgensd weekend; Afhankelijk van de weersverwachting zaterdag of zondag.

Groet, fijne zondag.

Helaas biedt het weerbericht voor as weekend ook niet veel perspectief. Eventueel lijkt er zaterdagochten een paar uur vliegbaar te zijn voor er buien komen. Wel wordt er veel wind voorspelt.
Ik stel dan ook voor om ook dit weekend de meeting niet door te laten gaan.
Mochten er ondanks de voorspelling liefhebbers zijn voor zaterdag ochtend dan hoor ik het wel.

Groet,

Jeroen

Laatste poging; volgens mij wordt het aanstaande zaterdag redelijk weer. Koud maar weinig wind en tamelijk zonnig.
In elk geval de laatste kans om nog deze winter op terlet te vliegen.
Zijn er nog liefhebbers om vanaf 12 tot 4 wat te vliegen?

Ok, het weer lijkt goed en er is animo dus het gaat door. Er is koffie in ons clubhuis. Verder aanmelden hoeft niet. Iedereen is welkom, ruimte genoeg.

Tot morgen.

Back