wintermeeting terlet

Graag zou ik morgen ook vliegen op Terlet.
Het lijkt wel een Tantalus kwelling. Ik woon er vlak bij, maar morgen geen auto ter beschikking...
Is er iemand die morgen via het centrum van Arnhem kan rijden om mij op te pikken?

Erik

Hè hè. Eindelijk iemand met begrip. Bedankt Jaap, leuke foto's. Was een superdag. Bedankt ook Jeroen voor de organisatie. Tot volgend jaar!!!

Was zeker een superdag!
Jeroen, hartelijk dank voor de organisatie; het is toch nog net op tijd gelukt.
Graag volgend jaar weer.

En ook Jaap bedankt voor de foto's, je begrijpt het inderdaad.

Groeten,
Jan

Superdag! Dank aan Jeroen voor het initiatief en het doorzettingsvermogen. Dank aan de rest voor de gezelligheid en inspiratie om aan een nieuwe kist te werken en aan Dennis voor de lift!
Loet: echte piloten durven hun kist los te laten na een rondje draaien.... ;)
edit: Phew, je had ook een dlg mee vandaag. Mag je zus er ook mee smijten? Of houdt zij de touwtjes liever in handen?

Laatst bewerkt:
Inderdaad lekker gevlogen en een mooie generale voor volgende week, bedankt Jeroen!

Jaap mooie foto's, het filmpje van de gopro moet ik nog gaan maken maar komt mettertijd als youtube linkje

Jeroen, Bedankt voor de organisatie, chocolademelk en broodjes. Perfect georganiseerd. Terlet is Thermisch wel wat te makkelijk. Volgend jaar wat moeilijker omstandigheden :D

Wintermeeting terlet 2103

De zomer lijkt wel echt voorbij. Tijd voor een nieuwe meeting wat mij betreft op Terlet. Ik zal zorgen voor broodjes en wat te drinken
Datum; zaterdag 30 november, uitwijk zondag 1 december.

Starttijd 11 uur.

Ik maak vrijdagavond 29 november hier bekend of het door gaat.

Groet,

Jeroen

Laatst bewerkt:
Back