wintermeeting terlet

Meer dan genoeg... een dlg kan je perfect als een gewone zwever sturen... gewoon ailerons en hoogteroer, en uitzweven... dan leer je de glijhoek kennen...
Spreek me maar aan op terlet als je hulp wil... ik help graag mensen vooruit.

Mijn DX6i is niet echt bedoeld voor DLG maar ik kan er een startstand mee instellen, flaps op throttle stick gebruiken en hoogte op flaps mee mixen.
Is dit voorlopig voldoende om de supergee te laten vliegen?
Ja hoor. Je kunt nu al starten en landen. Vaak is een thermiekstand (flaps beetje omlaag) en/of een cruise stand (flaps beetje omhoog) wel handig. Maar zonder kan het ook.

Voor serieus instellen: Initial programming of a DLG - RC Groups

Hi Franck,

Je kijkt te ver vooruit. Weersverwachtingen op die termijn zijn tamelijk onbetrouwbaar. Vorig jaar hebben we het wel een paar keer moeten uitstellen. Uiteindelijk hadden we een mooie dag in de sneeuw. Gewoon optimistisch blijven.

Zo slecht is het niet. Alleen wat wind, maar daar dient ballast voor!

fingers crossed dan maar ! inmiddels hebben we er een nieuwe "ballo" full size zwiepert bij..en die gaat mee volgende week....wat een loeder van een ding !! :D

apok+fotos+067.jpg

Wat een blitsigheid allemaal!!

Gefeliciteerd Franck!!!

Probeer van de week nog een paar windstille vluchtjes te maken, ik moest wel even wennen aan de 50 cm extra en toch wat ander gedrag!

Vooral remmen is zo cool!!!

Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Het Restaurant op terlet is open. We kunnen dus na het vliegen een drankje nuttigen in de "bel". Als er veel mensen willen blijven eten willen ze graag weten hoeveel ongeveer. Geef even aan of je daar interesse in hebt. Ze hebben happen van 10 tot 20 euro.

zolder opgeruimd

hi ,

ik heb de zolder wat opgeruimd en heb wat spullen te koop (dlg's , xxlite en helios2) aan allerhande prijzen , complete kit of onafgewerkt (voor de handigen)

ik kan wat meebrengen naar terlet , mochten er geintreseerden zijn laat dan iets weten aub

laat me weten of je vooral goedkoop of meer afgewerkt of.... wil hebben dan breng ik wat mee...

hi ,

ik heb de zolder wat opgeruimd en heb wat spullen te koop (dlg's , xxlite en helios2) aan allerhande prijzen , complete kit of onafgewerkt (voor de handigen)

ik kan wat meebrengen naar terlet , mochten er geintreseerden zijn laat dan iets weten aub

laat me weten of je vooral goedkoop of meer afgewerkt of.... wil hebben dan breng ik wat mee...
volgende keer moet je me bellen, ruim ik je zolder op;)
TANTALUS FOREVER!!!:D

Hi kristof, ik heb interesse in een xxlite zoals je weet...je mag altijd wat meesleuren...ik weet niet wat je allemaal hebt liggen, maar een xxlite zie ik wel zitten... ik vind je paintings mooi, dus er mag zeker wat unieks bij zitten...

Back