wintermeeting terlet

Misschien een full size rompje??
Vleugels probeer ik nu zelf

Mag wat ouds zijn, aangezien de vleugels nog niet heel bedrijfs zeker zullen zijn!

Ziet er volgens mij helemaal niet zo slecht uit Franck. Het moet ook wel een beetje uitdagend zijn. En met een fullsize is wat wind minder erg.

Daarbij is het weer niet al te stabiel.
Verwachtingen worden soms stevig bijgesteld.
Hier onder zoals het nu zou moeten worden.
Je ziet er zit een aardige foutmarge in :)

Het adres voor in de route planner is: Apeldoornseweg 203, 6816 SM Arnhem.

a12 afslag Arnhem noord
Volg borden vliegveld Terlet
Eenmaal op Terlet voorbij het restaurant rijden en op de parkeerplaats parkeren

Er volgt vrijdagavond hier een melding of het door kan gaan ivm het weer

Jeroen Kole;3172122[LIST zei:
[/LIST]]

Er volgt vrijdagavond hier een melding of het door kan gaan ivm het weer

Kan dit eerder? Donderdag avond ? We moeten immers van belgie komen, en boeken voor vrijdag opzaterdag samen met franck een hotel... dit moet dus geboekt kunnen worden, zonder dat we het moeten annuleren... anders verlies ik 60%vd kosten.

Opteer ik ook voor...we boeken uiterlijk donderdag een hotel, mees en ik, en J en Katja....hartstikke leuk (zwembad EN modelbouwen.....J's mimi in elkaar zetten 's avonds) , maar dezelfde avond boeken/afzeggen is behoorlijk lastig. ($$$$)

Stelletje mafkezen, maar zo gezellig!

Ik kom vroeg (hoop tussen 10 en 11 al) en het begint officieel om 12 uur maar verwacht dat de cracks dan al bezig zijn.

Tot dan :)

Argh mijn mimi gaat nooit afgeraken... tis druk hier en heb nog te sleutelen aan een nieuwe accu voor mijn helios en een servo in de elf komt niet naar zijn nulpunt terug... erg lastigvop een pendelstabilo, dus andere servo zoeken....

Ps, het weer ziet er beter uit, en vooral richting zondag... hopelijk schuift het nog een dagje op!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ohhh top het weer lijkt inderdaad wat op te knappen volgens Meteoconsult!

Heb je al een tekst geoevend Jeroen?..."it get oan".... of ...."it es savjer"

Spannend hoor!!! ik blijf net als heer Planck op de F5 rammen ;-)

hopelijk tot zaterdag!

De beslissing valt wsl niet voor vrijdagavond. Het weer is te onzeker. Ik zit op dit moment in het buitenland en ben vrijdagmiddag weer thuis. Kan dan het weer beter bekijken.

Deze tijd van het jaar moet het toch kunnen lastminute een kamer te vinden?
Desnoods onderweg via je gsm?
Zou jammer zijn als er minder deelnemers kunnen komen...

Als vrijdag ochtend de voorspellingen goed genoeg zijn dan kan je het wel gokken toch?
alleen als het weer echt op het randje is dan is het vervelend!

Back