Winterpostal 2012/2013

ik probeer bij het opstellen van een taak het timen zo makkelijk mogelijk te maken zodat je de taak alleen kunt vliegen. helaas lukt dat altijd voor alle taken.

je kan uiteraard alles alleen timen, maar je weet ook dat je onmogelijk kan vliegen en schrijven tegelijk ;) dus je verliest luttele seconden door pen en papier te nemen.
voor zowel de voltooide als de niet voltooide tijden op te schrijven :)

wil je een scherpe tijd vliegen, dan MOET je gewoon een persoon naast je hebben

je kan uiteraard alles alleen timen, maar je weet ook dat je onmogelijk kan vliegen en schrijven tegelijk ;) dus je verliest luttele seconden door pen en papier te nemen.
voor zowel de voltooide als de niet voltooide tijden op te schrijven :)

wil je een scherpe tijd vliegen, dan MOET je gewoon een persoon naast je hebben

Het zal helpen om een persoon naast je te hebben. Maar het is zeker niet niet nodig, gewoon tot 8 tellen hoevaak je de 1:30 vol hebt gevlogen, de niet voltooide tijden kun je negeren.

Je laat een timer lopen vanaf de eerste vlucht , dan laat je per vlucht een timer lopen (die wordt reset door de startknop in te drukken , en vervolges hou je de totale tijd af en toe in het oog. Als je ze allemaal na elkaar kan vliegen,dan weet je dat je rond 11 min aan je laatste vlucht start.

Anders steek je 8 stokjes in de grond en die schop je dan om als je een geslaagde vlucht hebt.

@ Loet
Aangezien Ik les geef aan minder begaafde kinderen had Ik moeten weten dat mijn uitleg bij bepaalde individuen voor problemenu zou zorgen. Bedankt om dat te bevestigen.:rolleyes:

@ Vincent
Hier in het zuiden vriest het haast niet. We hebben hier nog nooit een 11 steden tocht kunnen schaatsen! :p

Misschien toch meegaan naar Suriname de volgende maand.
Winter postel in de tropen!
cheaten is het niet, want er staat geen locatie bij ingevuld ;)
enkel dat er geen gebruik mag gemaakt worden van hellingwind.

wie weet vlieg je wel alle besttijden los aan flarden! ;)

@ steven, het was anders wel erg simpel uitgelegd met de stokjes.... ik begreep het! :o :D
of mss ligt dat aan het feit dat nederlanders altijd te ver gaan nadenken over simpele dingen... wij belgen denken niet na, wij doen :)

cheaten is het niet, want er staat geen locatie bij ingevuld ;)
enkel dat er geen gebruik mag gemaakt worden van hellingwind.

wie weet vlieg je wel alle besttijden los aan flarden! ;)

@ steven, het was anders wel erg simpel uitgelegd met de stokjes.... ik begreep het! :o :D
of mss ligt dat aan het feit dat nederlanders altijd te ver gaan nadenken over simpele dingen... wij belgen denken niet na, wij doen :)
Ik,als Hollander ,had zo is gedacht dat het toch wel een erg grappig gezicht moet zijn om jullie met die stokkies in de weer te zien:thumbsup:

Ik,als Hollander ,had zo is gedacht dat het toch wel een erg grappig gezicht moet zijn om jullie met die stokkies in de weer te zien:thumbsup:

vergis je niet.... diegene met de stokjes zijn de chinezen!
de belgen trachten dit te doen met jupiler flesjes... (diegene die een stevige trap hebben nemen Erdinger flesjes "50cl")

beide goed bevoorraad in de warme kantine van de MACH herentals ;)

vergis je niet.... diegene met de stokjes zijn de chinezen!
de belgen trachten dit te doen met jupiler flesjes... (diegene die een stevige trap hebben nemen Erdinger flesjes "50cl")

beide goed bevoorraad in de warme kantine van de MACH herentals ;)
heb je en passant nog ff het stokjes-probleem opgelost, jullie gebruiken daar dus jupiler flesjes voor...tja,na 8 stuks voel je de vorst ook ni meer zo....:D

het vliegen vlot al voor geen meter meer na 8 jupilertjes...
laat staan na 8 wodka's....
kou lijden zou er niet bij zijn, maar het zou zonde zijn als je bij -10 IN die boom moet gaan klimmen om je model er uit te vissen....

is dit eigenlijk nog haalbaar na 8 wodka's en 8 pilsjes?

gelukkig drink ik nooit alcohol... (ik doe al zot genoeg van mezelf)
dus geen plaspauze tegen bomen, of klimpartijen achter verloren DLG's...

je kan ook gewoon 8 kabouters op een rijtje zetten. als je die schopt, krijg je met wat geluk ook vervloekingen naar je hoofd!
(ik zei toch dat ik zot was?)

maar laten we gewoon gaan vliegen ja? voor je t weet heb je sneeuwlatten nodig!

Ok, laatste dag om nog de 1e taak te verbeteren, te##**ing, wat koud vandaag!Ik zal mn jas uit moeten doen om mn eigen tijd te verbeteren, anders gaat het doorstarten echt te sloom....brrrrrr, there we go!

ik neem vandaag de elf mee om wat te gaan gooien... winterpostal? hmmm , mss, het kan geen kwaad om een timer te laten meelopen (heb tenslotte een leuke F3K timer op de samsung tab....)

AAArgh! Vandaag mooi weer, maar geen tijd...
Laatst een poging gedaan in het mooie Friesland.
Maar boven die groene vlaktes leek haast geen thermiek te ontstaan...

Dan maar de taak van dec?

Back