Winterpostal 2012/2013

Ik zag jou hetzelfde doen, nadat je die lantaarnpaal had geraakt, knietje eronder en huppakee, iets meer v-stelling.....
Nee, gekkigheid, ietsje minder v-stelling kan wel voordeel opleveren met mijn vliegstijl, maar zo weinig als ik het had voor de crash,vond ik net iets TE weinig...

Niet goed opgelet dus. De lantaarnpaal wist ik te raken toen ik alleen aan het vliegen was.
De crash afgelopen vrijdag had te maken met de failsafe die werkte en ik zo slim was de zender uit en weer aan te zetten. En even een binding en toen weer failsafe. Maar de romp is heel. En de vleugel heb ik zo over de knie gelegd dat hij van 2Pi graden naar 0 graden en toen nog verder negatief tot hij echt helemaal doorbrak. Ik houd namelijk niet van repareren:D

Loet

Niet goed opgelet dus. De lantaarnpaal wist ik te raken toen ik alleen aan het vliegen was.
De crash afgelopen vrijdag had te maken met de failsafe die werkte en ik zo slim was de zender uit en weer aan te zetten. En even een binding en toen weer failsafe. Maar de romp is heel. En de vleugel heb ik zo over de knie gelegd dat hij van 2Pi graden naar 0 graden en toen nog verder negatief tot hij echt helemaal doorbrak. Ik houd namelijk niet van repareren:D

Loet
Ik wist niet dat je zo over details viel.....2 kisten in 1 week,loser.

Volgens mij wordt het tijd om 2 nieuwe draadjes op te starten:
1) waarom is mijn dlg gecrashed?
2) oh/dis corner

Maar ik begrijp dat jullie niet kunnen wachten tot 1 november

We zijn zeker lief tegen elkaar, ik heb hem vanmiddag nog geholpen om een romp te maken. Dat kan hij niet alleen. En hij is ook te langzaam, hij kletst als een oude wijf en let nauwelijks op.:D
Dat geklets zijn vragen over de uitleg die ik kreeg terwijl ie bezig was....Overigens is de hulp erg fijn, dat staat buiten kijf.Maar Loet bouwt zoals ie gooit; geen gelul en flink de gang erin..tjonge wat een tempo, de enige keer dat ik hem sneller zag bewegen was toen ie dacht dat ie in de sloot was geland....Maar goed, morgen kan de romp uit de mal en is ie van me af, nu weet ik immers hoe het moet;)

Wel je woord houden deze keer.

Je lijkt me namelijk eerder een kauwgummetje dat aan je schoenzool plakt:D
Kan wel merken dat ik nu ff geen goede kist heb om je in te maken,maar goed, ik zal deze korte samenvatting maar door de vingers zien, daar ik enigzins in een afhankelijke positie verkeer qua bouwen....
wat mn woord houden betreft weet je wel beter, maar goed, om alle twijfel weg te nemen; zodra mn kistje klaar is maak ik je in,jurk!;)
Ps. ben wat later om de romp uit de mal te halen...

Tussen kerstbomen door vliegen en lekker in de sneeuw pret maken. :-)

Fireworks-III-SAL-DLG-glider.jpg

Ps waar blijft Yves???

Net even gevlogen met Vincent. Het was lastig. Ik heb met een Tantalus6 gevlogen. Deze vleugel stond al meer dan 1 jaar in een hoekje te verstoffen , hij is gemaakt van 2x 50gr glas en dus lekker zwaar (180gr). Mijn eerste tijd is dan ook geen beste. Helaas voor Vincent begon het te regenen zodat hij de proef niet af kon maken.

De 1ste tijd staat, wie volgt...

Back