WK F4C Schaal 2006 te Zweden

Gents,

Het wereldkampioenschap F4C schaal zal dit jaar gehouden worden te Norrköping in Zweden van 13 t/m 23 juli. Hieronder alvast linkje waar eea door geinteresseerden bij gehouden kan worden:

http://www.scalechamps-in-sweden.se/index2.asp

vm_affisch.jpg

Zoals het er nu uitziet bestaat de Nederlandse ploeg uit:
Gerard Rutten: Beechcraft C45
Bert van Eijk: Piper Cub
Gerald Rutten (ikke): McDonnell Douglas F15
Ray Struik: Team leider

Tegen die tijd zal ik wel wat plaatjes posten.

Groet,
Gerald

Gerald,

Had de site ook al gezien en goed idee om deze hier te zetten.

Misschien ook leuk om wat foto's van de modellen en piloten erbij te plaatsen om te laten zien wie er gaat en met welk model.

Ton

Vandaag trainingsdag gehad te Valkenburg met voltallig team. Het weer begon zo mooi maar zoals vaker in dat landje van ons........ :onweer:
het begon later te regenen.......!

Heb dus niet zoveel foto´s gemaakt, volgende keer beter.....:

Bert van Eijk in voorbereiding van zijn oefenvlucht, geholpen door Stef:
P4230009.jpg

Gerard zijn trouwe Beech C45 van dichtbij:
P4230012.jpg

....donkere wolken stapelen zich op, begon al lichtjes te miezeren, sommige modellen reeds afgedekt. Lichtjes miezeren stopte....., het ging over in regen.
P4230013.jpg

Bert brengt zijn model maar binnen, regen wordt vaak vergezeld met varierende winden, hier op final met lastige crosswind.
P4230014.jpg

Al met al weer gezellig bijgekletst, geleerd van elkaar en hopen dat het de volgende keer wat beter weer zal zijn.

Groet,
Gerald

Dat oranje modelletje op de eerste foto, maakt die ook deel uit van het DUTCH-TEAM :?: :wink:

Alles goed verlopen , niemand brokken gemaakt neem ik aan.

GRTJS

Dat orange modellekke is wél onze grote troef..... :help: ...heu.., toch maar niet...

Alleen Bert had een klein akkefietje met onderstel, had deze beter op schaal gebracht maar de center cross-link waar span banden bij elkaar komen bleek niet goed vast te zitten, geen schade verder.

Allemaal een aantal vluchten gemaakt, gezamenlijk is dat best interessant, je krijgt een hoop te horen van je vlucht alwaar je dat zelf nooit aan gedacht had, vaak maar kleine maar elementaire foutjes.

Ik hoor dat je ook naar Tilburg komt?? Helaas kan ik er op de valreep niet bij zijn :cry: ......can´t have it all......

Groet,
Gerald

Gerald Rutten zei:
Ik hoor dat je ook naar Tilburg komt?? Helaas kan ik er op de valreep niet bij zijn :cry: ......can´t have it all......

Groet,
Gerald

Je hebt goeie bronnen :wink:
Niet aanwezig bij een "thuis" wedstrijd :evil:
(ps ik weet hoe dat voelt :cry: )

Met het WK F4c voor de deur
Wil ik het Nederlandse team nog effe succes wensen voor ze vertrekken.

Misschien heeft er iemand tijd over om verslag uit te brengen van het kampioenschap.

SUCCES
:olympic:

Eric

Tnx! :thumbsup:

Een verslagje komt er sowieso, goed- al dan niet slecht reslutaat....is ook resultaat!

Alles zo´n beetje ingepakt, hoopjes reserve spullekkes en gereedschappen....nog nét geen draaibank bij me. (Hmmmm, idee :idea: )

Maar we gaan er vanuit dat we deze spullen niet aan hoeven te spreken.

Groet,
gerald.
P7100006.JPG

Gerald!

Vergeet je de vleugels niet? :?

(Je zult de eerste niet zijn die op het veld aankomt, de bagageklep cq. 5e deur opent, en . . . :evil: :hammer::bad-words: !@#$%^%$#@!! etc.etc.)

:wink:

jan.

Deze liggen reeds klaar.......zie foto:

P7100006.jpg

Maar je hebt helemaal gelijk, hebben we waarschijnlijk allemaal wel eens meegemaakt. Alleen ontzettend lullig als je de halve aardbol hebt afgereden en dan tot die conclusie komt :| Vandaar dat ik checklijstjes in mijn hobbyschuur heb hangen die ik ná inladen van auto altijd nog effe naloop. Moet om met mijn jet te kunnen/mogen(!) vliegen meestal een eindje rijden dus....... (Men leerd met vallen en opstaan toch? :wink: )

Groet,
Gerald

Hebben jullie de filmpjes en foto's al bekenen is smullen geblazen.

Alleen slecht voor je hart de landing met de FW190.

Kwam dit plaatje ook tegen en jawel daar gaan ze dan onze ORANGE jongens en meiden.

IMG_1093.jpg

Ton

Gerald,
Succes in Norrköping, houdt de Hollandsche vlag hoog.

Mischien kom je mijn naamgenoot nog tegen.
Woont in Norrköping en heet ook Jan Pie.
Hij is afdelingshoofd van de SOS centrale in zuid Zweden

Janneman

Mooie filmpjes!

Maar wat landen die deelnemers bij tijd en wijle beroerd! 8O

(Het zijn natuurlijk geen Charters, dat weet ik ook wel.)

Naast de baan, stuiterend . . . :nooo:

Start van Pa Rutten: dwarswind?

Had bijna de cameraman te pakken! :P

Maar wel mooie modellen!

jan.

PS. Kunnen die parasols niet in? Of de cameraman wat naar voren? :?

Oe ja dat filmpje van Sunday staat er net bij.

Ziet er niet echt schaal uit dat starten en landen zal vast en zeker de WK stressssssssss zijn die het de vliegers lastig maakt.

Heb Gerard nog nooit zo zien tobbe met de start en landing, maar dat gebeurt altijd op het verkeerde moment.

Lijkt mij ook dat de landingsaanvliegroute net voor de bomen langs is en zeker ook niet ten voordelen is voor een mooie vlucht.

Ton

Poeh poeh het is een slagveld in Zweden als ik het filmpje van maandag moet geloven! :cry:

Groetjes Robert

Dat is een understatement! :|

Crosswind? :?

Relatief kleine start- en landingsbaan? :?

Die Amerikaan met z'n T-28: dat lijkt natuurlijk helemaal nergens naar! :nooo:

En die Rus had volgens mij het verkeerde model op z'n zender geselecteerd (Berto kan daar meer over vertellen . . . :wink: )

Was wel een mooie kist, overigens (dat zal Gerald beamen :wink: ).

Voorlopig staat pa Rutten wel mooi vijfde! :P

(NB. Op de 'Gallery'-link zijn mooie foto's van de diverse modellen te zien. 8) )

jan.

Back