Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, ik lig steeds weer dubbel als er naar ons verwezen wordt met zulke akties :rolling:jan brilman zei:En die Rus had volgens mij het verkeerde model op z'n zender geselecteerd (Berto kan daar meer over vertellen . . . :wink: )
Maar het vlieggedeelte is soms echt beschamend belabberd op dit niveau. Sommige deelnemers landen niet, die stoppen gewoon met vliegen
Ik zeg niet dat ik het beter zou doen, maar op een wereldkampioenschap zou je toch verwachten dat de piloten hun kist goed beheersen. Het zijn tenslotte vliegende schaalmodellen, geen statische. Ik weet wel dat de kisten niet de eenvoudigste zijn om mee te vliegen en kreunen onder een hoge vleugelbelasting maar zoals bv die T-28 uit de lucht viel...Ton van Munsteren zei:Denk dat het niveau prima is, oke de een wat beter dan de ander maar vergeet niet het zijn toch echt de beste van de deelnemende landen.
Hoop dat wel voor je want het zou zonden zijn als jij je eigen model zo tegen de grond kwakt.Ik zeg niet dat ik het beter zou doen
@Ton!Was in 1991 kampioen met een SE5a WW1 model geworden
Nee, natuurlijk niet echt een slechte modelbouwer, maar het zegt op de een of andere manier toch wel iets, vind ik. :|maar ben je daarmee dan direct een slechte modelbouwer
Helemaal mee eens maar vergeet niet dat er veel meer onderdelen op de modellen zitten dan het gemiddelde modelvliegtuig.Dat verwacht je hier niet.
Dat is niet zo vreemd :? en is men zeker niet blij mee.- motoren die tijdens de start afslaan ( T-28 ) ;