Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
ja dank je wel gies, dankzij jouw banden voor op het kunstgras ging die geweldig.

de 1e race starte ik van pole en kwam toch als laatste door de 1e bocht heen.
stuur hem zo tegen een pilon aan en toen stond die vast:hammer:.

de opkomst was wat magertjes dus ik had alle ruimte om me te haasten.

dus als je kan komen de 18e zou leuk zijn.
ben benieuwt naar je nieuwe vrachtwaggel.

Dat dacht ik al te zien in het filmpje.
Ik wist niet dat die dingen het ook zouden doen in de paardebak.

Leuk om te lezen dat alles weer top was!

Helaas had ik andere verplichtingen Roy gefeliciteerd hopelijk kan ik je de volgende keer het wat moeilijker proberen te maken.

ciao

Beste opties voor SC:

fPro-Line Gladiator Tires 1169 for Short Course

Short Course Tyre - Mini Spike - Yellow # U6766 from Schumacher RC Racing.
( goed ontwerp qua nop, maar verkeerd compound )

Fastrax RC - Fastrax Bullseye SC 1/10th Scale Short Course Tyres with Inserts (2)
( Zou mijn keuze zijn, maar deze was er vorig jaar nog niet )

Fastrax RC - Fastrax Kourse King (T1) 1/10th Off-Road Short Course Tyres (2)
( Was vorig jaar de band "to beat", hiermee reed een 2wd SC harder dan de 4wd's )

Het waren inderdaad Kourse Kings, maar ik denk dat die Proline Gladiators het beter doen ,alleen nog nooit in het echt gezien.

kourse kings zijn het beste in de paardepismud, die andere kneut loopt zo vol met de smut en dan zijn ze glad als een aaltje, je heb lange harde pinnen nodig, zoiets wat heel vroeger op kyosho zat zou mooi zijn, lange harde puntige pinnen

kourse kings zijn het beste in de paardepismud, die andere kneut loopt zo vol met de smut en dan zijn ze glad als een aaltje, je heb lange harde pinnen nodig, zoiets wat heel vroeger op kyosho zat zou mooi zijn, lange harde puntige pinnen

Moet je die ook voor de voorzijde hebben? (2wd)

jep, zelfs kourse kings lopen bij 2 wd voor aardig vol (geen aandrijving om ze leeg te bollen op het rechte stuk) maar het rijd het beste

Ik had die bandjes voor kunstgras (maar dan slijten ze hard).
Ik had ze gewoon liggen maar ben toen met calibers door de paardenbak gereden (die dus behoorlijk volliepen).
STOM!!!

Ik had die bandjes voor kunstgras (maar dan slijten ze hard).
Ik had ze gewoon liggen maar ben toen met calibers door de paardenbak gereden (die dus behoorlijk volliepen).
STOM!!!

heb je al een nieuwe truck of gaan we een giesloze winter tegemoet, of ga je eindelijk echt rijden en koop je een 2wd?

Ik heb een truck, maar dr moeten nog wielen onder die komen deze of volgende week, dus ik denk wel dat ik de 18e dr bij ben.
2wd....tja, misschien ooit nog es, maar dan verkoop ik mn 2wd buggy, heb anders teveel autos.

Hmm, de Kourse Kings waren uitverkocht. Ben nu even aan het kijken voor die Proline Gladiators. Vind de verzendkosten alleen wat hoog...

Back