Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Bij Liquid zijn de verzendkosten 0.99 $, levering een kleine week.
www.liquidrc.com
Ze hebben em in medium en soft!
Enne... die badlands zijn ook op voorraad!

Hmm bij PK hebben ze ook zie ik nu. Coenraad zal ze dan ook wel kunnen leveren. Ik heb al een mailtje de deur uit gedaan. Kosten verschillen niet heel veel met de NL prijzen.

Ik ga het (weer) helaas niet redden... Toch is het jaar weer te lang voor de vrije dagen die ik van de baas krijg :S

Ik heb mn shortcourse rijdend, ga er maar vanuit dat ik dr bij ben.
Nu nog effe het WWW afzoeken naar een setup voor los zand (zal niet meevallen)!

Ik ben er ook bij. Volgens mij zijn er in totaal sowieso al 3 Hobao's bij met onervaren rijders. Die kunnen een competitie voor zichzelf beginnen ;-)

Heeft er iemand toevallig een update voor me van de baan? Ik wil wellicht zaterdagmiddag gaan rijden en ze verwachten geen regen meer. Maar het is natuurlijk door de mist wel wat vochtig. Iemand recentelijk nog op de baan geweest?

buitenbaan? volgens mij wordt die nu al niet meer bijgehouden tot t weer mooi weer is. zal altijd erg vochtig zijn en blijven in de winter

De baan ligt er goed bij. Ben afgelopen zondag nog geweest. Een paar putten waar je makkelijk omheen kan rijden.
Je auto wordt een heel klein beetje vies.
Maar ja Off Roaders zijn daar toch niet bang voor?

Het was heel erg mistig zondag, ik kon nog net het begin van het rechte stuk zien. En daarom was de baan ook nat. Maar geen plassen ofzo alleen een beetje zachte toplaag.
En de mist is al een paar dagen weg dus slechter zal het wel niet zijn geworden.

Okay, bedankt Beksie! Ik probeer morgenmiddag met de short-course weer eens te rijden. Clubhuis zal dan wel niet open zijn. Ik heb wel een oplader voor in de auto, maar (stomme vraag wellicht), moet ik dan mijn motor van de auto laten draaien of niet?

je kunt je accu''s makkelijk opladen zonder de auto te starten.
als je je auto-accu leegtrekt moet je je die zo-i-zo vervangen.

Laatst bewerkt:
Back