Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, die laatste ziet er goed uit!
19 minuutjes vanaf mijn huis volgens maps. Niet gek![]()
Nee, (nog) niet op vakantie.I'm back :twisted:...nee heb niets ingeruild, maar nu het ZP off limits is heeft MP bij mij wel de voorkeur.
Dacht dat jij ook wel op vakantie zou zijn, maar blijkbaar heb je al die tijd aan de 500 zitten sleutelen???Geintje, is hij nu wel vliegwaardig?
Oja, er is een mini vbar onderweg...
And God said, Let there be light: and there was light.
And God said, Let there be wind: and there was...an EasystarWTF??!!
![]()
Nog meer tips voor een efficiente leerweg?![]()
...dus ik haal die Easystar net op bij Marfdaman.
Ziet er niet go gek uit. Satelietje mist van de 6200, "hier en daar" wat roest, maar wel gewoon heel.
Thuisgekomen alles maar eens aangesloten. Eerste poging was "no go", wat gekraak uit de servo's ( dus op zich wel leven), maar verder niks. Dan eerst maar eens opnieuw gebonden.
Waddayaknow? Alles werkt:music:
...
Marf, nogmaals bedankt voor de "reddings actie"!
Dacht ik vanavond even te gaan vliegen. Doe ik m'n zender aan, stel model T500 in en terug in het hoofdmenu zie ik model: "Acro". WTF!?
Alle instellingen terug naar default van een vliegtuig.
Okay, als het zo moet; vervang ik gelijk de turnbuckles van servo/swash door die met tegengesteld schroefdraad. Hoef ik geen subtrim meer te gebruiken om de swash te levellen. En draai ik her en der wat rcscrewz in.
Marf: Morgen vliegûh?!
^ Lol, what was I thinkingHelihabit zei:Hoef ik geen subtrim meer te gebruiken om de swash te levellen
Met het weer zit het wel goed, maareh,.. een maiden flight?! Wat, waar, wanneer?Afhankelijk van hoe het weer zich houdt en hoe de maiden zo meteen gaat wil ik graag komen!
De pitch lijkt niet af te stellen. Met een heel klein slagje aan de link zit je of gelijk boven '0' of eronder. Lijkt mij een beschadiging v/h lager(blade grip)...
Maar ik begin er zo langzamerhand moedeloos van te worden (in 4 jaar miss 100 vluchten v 5 min. en het honderdvoudige aan sleutelen. Als het niet het duizendvoudige is). Schijtdingen. Ik heb er geen lol meer in, maar ja blijft een 'habit'..
![]()