Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie net dat je om 4 uur ging vliegen. Was zelf rond 2 uur op Madestein geweest maar stond wel veel wind.
Daar heb je nog precies 3 dagen voor om dat te bedenken. Zie je dinsdag :wink:Ja, we gaan gewoon op dinsdagmiddag vliegen, hoe leg ik dat nou aan mijn baas uit ( die op m'n werk dan) ?
Dag Rman,
Het is een beetje stil hier, maar het is dan ook geen seizoen he?
Ik heb afgelopen zondag even een paar accu's leeg gevlogen met de Mini Swift en de Mini Swift( HK en MS Composit). Dat doe ik nu op een veldje vlak achter mijn huis. Is qua grootte met parkflyers wel te doen, er staan in ieder geval geen bomen om heen, zoals in Rijswijk. In Rijswijk heb ik niet zulke goeie ervaringen met de combi Easystar en bomen, zie elders in dit draadje. Ik werd zondag trouwens wel gek van die Politie heli die maar om mij heen bleef draaien. Uiteindelijk werd ie ergens tijdens de derde accu blijkbaar weg geroepen, tot dan toe had ik publiek. Toch wel scary zo'n ding om je heen, maar ja, hij zocht mij op en niet andersom denk ik dan maar
.
Locaties:
Op een van de de eerste pagina's heeft Helihabit een plaatje van Google Maps neergezet met de locatie van het veldje in Rijswijk. Zambezi heeft ergens in dit draadje een Maps plaatje neergezet van een veldje bij jou in de buurt. Verder is er nog een locatie in Madestein waar regelmatig gevlogen wordt, staat ook ergens in dit draadje. Nu ik dit schrijf, misschien kunnen we eens een van de eerste posts editen om deze locaties te verzamelen. Lijkt me wel handig, het draadje is wel wat langer inmiddels.
Als het niet te koud is kunnen we wel eens afspreken, ik ben blijkbaar een van de weinige "winter actieven", maar misschien kunnen we anderen dan weer enthousiasmeren. Het maakt mij niet zoveel uit waar we afspreken, maar tot nog toe hebben we op het veldje in Rijswijk de grootste kans op meer "zielen".
Het lijkt bijvoorbeeld zondag a.s. wel mooi weer te worden. In de middag zou ik wel kunnen. Is dat iets? Zijn er meer gegadigden?
Groeten,
Arthur.