World Air Games

Discussie in 'F3P' gestart door Bert, 19 jun 2009.

  1. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    stickbangen is misschien ook de verkeerde benaming, er zit nog steeds veel precisie bij, alleen ziet het er soms wat chaotischer uit.

    @bert
    De aeromusical die hij uitvoerde op de filmpjes was anders dan degene die ik normaal in Nederland zie. Heeft hij die aeromuscial speciaal gemaakt lees ik in de eerste post. In hoeveel tijd heeft hij dat dan gedaan (
    )
     
  2. Peter v/d Riet

    Peter v/d Riet

    Lid geworden:
    3 dec 2006
    Berichten:
    1.619
    Locatie:
    Sint Oedenrode
    Mooie resultaten Heren!
     
  3. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Deze aeromusical is bedacht in een paar uur. De moeilijkheid was dat je alleen gebruik mocht maken van muziek die je al lang van tevoren had opgestuurd. Bovendien was het verboden om ter plekke met muziek te oefenen. De muziek is een stukje van mijn aeromusical, maar dan anders gevlogen, namenlijk meer de hoogte in. Het stukje uit "the godfather" om te laten zien dat je ook strak en mooi kunt vliegen en het stukje van "bend it" vawege de versnelling. Een echt einde zit er nog niet aan, daar we niet echt van plan waren het ooit te gaan gebruiken.
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Ik ben denk ik even in de war. Is het nu zo dat Derk NU (dus na de WAG) besloten heeft een nieuwe musical te maken, of heeft ie daar ter plekke een nieuwe musical 'in elkaar geflanst'. In het laatste geval lijkt mij die 5e plek nog een enorme prestatie (nou ja, dat is het sowieso, maar je begrijpt wel wat ik bedoel).
     
  5. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    hij heeft op de WAG zelf de avond van te voren nog afgemaakt;). Heb hem erover gesproken net. Een aantal weken van tevoren al wel muziek gekozen, maar op locatie dus ook nog wat bedacht wat ik van hem begreep:).

    Inderdaad een goede prestatie dat je 5e word met weinig training en een AM die die niet standaard vliegt.
     
  6. Julius Monchen

    Julius Monchen

    Lid geworden:
    20 jan 2007
    Berichten:
    986
    Een mooie prestatie inderdaad! Gefeliciteerd Bert en Derk! :)
    Maar ik dacht dat Derk ook met z'n Sukhoi aan de WAG zou deelnemen?
     
  7. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    De Sukhoi 29 heeft Derk niet mee kunnen trainen daar z'n laatste examendag de dag voor vertrek was. Hij heeft er wel even mee gevlogen maar de vooral veel grotere rolsnelheid van de Su 29 had weinig zin voor de muziek waaruit al eerder gekozen was.
    [​IMG]
     
  8. Dick

    Dick

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    462
    Locatie:
    Hoofddorp
  9. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    Bekend liedje;) (mooi om te gebruiken voor aeromusical vind ik zelf)
     
  10. ronaldR

    ronaldR

    Lid geworden:
    17 jan 2005
    Berichten:
    1.995
    Locatie:
    Uitgeest
    Goede impressie, Mooi gemaakt Dick!!

    Ronald en Niels
     
  11. Julius Monchen

    Julius Monchen

    Lid geworden:
    20 jan 2007
    Berichten:
    986
    Hoi Dick,

    een hele mooie video! Ik had maar al te graag het spektakel willen aanschouwen. :)

    Groet,

    Julius
     
  12. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Leuke video Dick!
     

Deel Deze Pagina