World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
M

marcelvries

Guest
hallo allemaal ik weet niet of er hier ook mensen zijn die wel een games spelen maar als tank liefhebber is dit wel wat moois :D je kunt hier online spelen tegen andere spelers met tanks klik hier voor de site groeten marcel

Hmm een heel leuk spel. Ik speel het nu ruim 1.5 maand en heb nu een elite tier 9 TD (Jagdtiger) en arty Hummel. Misshien wel leuk om met een aantal mensen hier een peloton te vormen. :cool:

Hey

Heb het gisteren ook geinstalleerd en t is echt lache! :mrgreen:
Degene die het MBF Peleton opstart mag mij ook gelijk uitnodigen!
Mijn spelernaam is: Freakert
En nu ga ik weer knallen :)

Groeten

heb de installatie gedownload maar hij wil hem niet installeren
wel jammer leek me echt leuke game

Laatst bewerkt:
heel erg jammer ik speel het pas een week of 2
en heb een a-20

Vandaag de officiele release van het spel!

Baal er wel een beetje van, nu kan ik helemaal opnieuw beginnen :mad:

Groeten

WOT is best wel een zuig spel want het loopt niet op windows 7 SP1, toen ik nog de normale Windows 7 had deed WOT het wel :(

dat windows zuigt staat vast, maar dit is een WOT foutje want het word nu tog wel eens tijd voor een update

heb de installatie gedownload maar hij wil hem niet installeren
wel jammer leek me echt leuke game

als je windows vista of windows 7 hebt, doe dan rechtermuisknop op de installatie en klik op :uitvoeren als administrator, of als je xp hebt, rechtermuisknop op de installatie, eigenschappen, compatibiliteit, dan zie je in compatibiliteitsmodus een vakje staan, klik daarop, dan op het menutje, klik dan op de verschillende mogelijkheden, en elke keer als je op een nieuwe klikt,probeer opnieuw te installeren.
wat ook het probleem kan zijn, is dat het heel lang duurt voordat hij de installatie opstart, het duurt soms wel 10-15 min.
hope this helps!

hallo
nadat ik WoT heb geinstaleerd ben ik gaan spelen het is leuk behalve al moet je in een panzerkampf wagen 38 tegen een kv opnemen. je bent in een schot weg terwijl jij zijn panster niet kan doorboren. wat moet ik dan doen? ik krijg per potje max 4000 credits zo kan ik nooit een kv kope
ik ben een grote noob in het spel. heeft iemand nog tips??

Hey

In het begin zal je idd nog vaak door een KV ofzo afgeschoten worden, is niets anders aan te doen dan veel exp verdienen en snel een sterkere tank te kopen!
Als je de High explosive shells tegen een KV gebruikt zou je hem iig nog een beetje schade aan kunnen brengen!
En als je eenmaal wat verder in het spel komt ga je ook meer per battle verdienen, ik heb nu de VK3601 en daarmee krijg ik gemiddeld zo'n 10.000 per battle!

De beste tip, gewoon lol hebben en veel spelen ;)

Groeten

ik speel nu veel met bt 2 (die heeft een hoge snelheid) en een pz kampfwagen 35 met deze kom je nog net niet met de kv in aanraking nu wil ik de bt 7 kope en de pz 38 ga ik mischien weggooien

Hey

De pz38 is een hele fijne tank vind ik zelf, zou hem niet zomaar wegdoen!
Ik doe tanks zelf alleen maar weg als ik alle research heb gedaan!

Groeten

Back