World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Ik ben inmiddels op ongeveer 1/3e van de experience om de KV te kunnen kopen!
    Ben nu alleen wat meer met mn VK3601 aan het battlen omdat die ook bijna klaar is :D
    Heb de crew nu op 99% en moet nog zo'n 4000 exp voor ik de Tiger aan kan schaffen :)

    Groeten
     
  2. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    Zover ben ik nog lang niet. Ik heb net een t46 te pakken. Dan nog een t28 en dan eindelijk een kv..........
     
  3. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Alweer wat verder!
    Ik heb nu de Tiger 1 :D
     
  4. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229
    Nog 6400xp en dan heb ik mijn T95 :D Alleen het 155mm kanon kost al meer dan 60.000xp.
     
  5. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hmmm... en dan vond ik 45000 voor de tiger al veel :rolleyes:
     
  6. pietervisser

    pietervisser

    Lid geworden:
    10 apr 2005
    Berichten:
    1.614
    Locatie:
    Veldhoven
    ach ik nog 30000 voor de is4 (pffff 168000 exp voor het tankje)
    heb niet heel veel meer gespeeld.
     
  7. Koenie

    Koenie

    Lid geworden:
    1 aug 2009
    Berichten:
    1.102
    Locatie:
    Hoogmade (vlakbij Leiden )
    Ik ben hem nu dan maar ook aan het downloaden:) Hopen dat het een leuke game is. Nog dingen waar ik op moet letten? En is er een soort van clan van de mdf?
     
  8. xxsanderxx

    xxsanderxx

    Lid geworden:
    23 okt 2009
    Berichten:
    1.506
    Locatie:
    Alkmaar
    ja.
    niet geraakt worden ;).

    in het begin vond ik het spel erg saai.
    maar later als je andere tanks kunt kopen krijg je ook meer velden en is het veel leuker.
    later leer je ook tacties te spelen.

    gr Sander.
     
  9. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Nog een tip, gebruik high explosive shells op de tanks die je met normale ammo niet kan beschadigen!
    Ook kan je op de tracks van de tegenstander schieten om te proberen ze eraf te schieten, dan staat de tank stil en kan iedereen erop los knallen :)

    Groeten
     
  10. pietjanklaas

    pietjanklaas Guest

    ha dat grapje gebruik ik heel vaak.en dan is het helemaal leuk als ze in open veld staan.
     
  11. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229
    Wie me wil toevoegen : Ouwepa is mijn nick.... ;)
     
  12. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229
    Heb nu al een paar battles met mijn T95 achter de rug. En ik moet inderdaad toegeven dat het 1 van de moeilijkste tanks is om mee te spelen. :)
     
  13. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Ik ben weer wat verder, heb mn hetzer op 100% en ingeruild voor de StuG III !
    Zal nog wel even duren voor ik ook kan oordelen over de T95 ;)
    Maar ik zal je toevoegen! Freakert is mijn nick, voor degene die me ook toe wil voegen!

    Groeten
     
  14. EricSw

    EricSw

    Lid geworden:
    17 dec 2009
    Berichten:
    93
    Het is een leuk spel en ik ben er behoorlijk aan verslaafd.
    Het blijft echter zeer frustrerend dat als ik een tegenstander in een KV tegenkom hij bijna onverwoestbaar lijkt, terwijl ik zelf in mijn KV zo ben uitgeschakeld.
    Artillerie blijft zich ook vreemd gedragen, sommige games is elk schot raak.
    Soms is er helemaal niets mee te raken, echt elk schot op het randje van de cirkel of zelfs er buiten.
     
  15. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hier heb ik ook last van gehad, heb het idee dat het veel uitmaakt op welk deel van de tank dat je schiet of je wel of geen schade doet!
    Maar dan is er afentoe ook wel eens een game waar het echt belachelijk wordt, 10x schieten word dan 3x mis, 5x bounced off, en 2x ricochet...
    Lijkt wel of sommige games niet gewonnen mogen worden ofzo!

    Groeten
     
  16. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229
    Inderdaad Mark, ik krijg soms het idee dat een battle voorgeprogrammeerd is in die mate welk team vooraf zal winnen. Vaak bij aanvang van de battle krijg ik vaak het gevoel van dit gaan we zeker winnen en net zo vaak weet ik ook dat het van te voren niks wordt. Dat gevoel werd alleen maar versterkt door het feit dat een schot uit het 128mm kanon van mijn Jagdtiger afketste op een arty (SU14)!!! :rolleyes: Nu doe ik zo min mogelijk standard battles meer omdat je vaak ingedeeld wordt in zogenaamde noob teams. Ok ik ben zelf ook een noob geweest en dat bedoel ik niet kleinerend. Maar vaak weet je dan van tevoren dat je kansloos bent. Bijvoorbeeld : het hele team gaat over de rechterflank rushen als lemmings. (en binnen een paar minuten worden ze dan afgeschoten) En dan sta je bijna alleen op de andere flank te verdedigen. Wat met je langzame reload tijd tegen meerdere tegenstanders niet te doen is. En dan krijg je nog negatief commentaar ook van diegene die afgeschoten zijn. Meestal laat ik ze maar praten want de beste stuurlui staan aan wal! (commentaar van juist de noobs) Want wie dit spel al veel langer speelt weet dat bepaalde tanks zonder ondersteuning kansloos zijn tegen bijv. meds. Zo heb ik een T95 met een 155mm kanon deze maakt met 1 schot korte metten met een medium tank. Maar de reload tijd 3,75 schoten per minuut maakt het noodzakelijk dat er ondersteuning is van 2 of 3 meds van mijn team. En zoals je weet opereert een medium tank zelden alleen.
     
  17. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Net met mn nieuwe KV aan het schieten geweest op een PZ IV, Na 15x (!!!!!!!:confused::confused:) een stuiterbal geschoten te hebben plofte mijn tank uit elkaar van 3 of 4 hits van de enemy...
    Toch maar snel sparen voor een dikkere gun :D

    Groeten
     
  18. Arthur Hermans

    Arthur Hermans

    Lid geworden:
    21 feb 2005
    Berichten:
    292
    Locatie:
    Wijchen
    Wacht maar totdat je de 107mm op je KV hebt.
    Op lange afstand is het dan een killer!
     
  19. pietervisser

    pietervisser

    Lid geworden:
    10 apr 2005
    Berichten:
    1.614
    Locatie:
    Veldhoven
    ach die kv heb ik ook gehad en met mijn is-3 heb ik ze graag in mijn vizier, 1 a 3 schoten en ze zijn weg... gna gna gna gna. stugs zijn met 1 schot naar de eeuwige jachtvelden. die t29 zijn een heel stuk lastiger om op de juiste plek te raken...
     
  20. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229

    Als je volgende keer nou eens met mij in peloton ga dan moet je achter mijn t95 blijven die heeft meer dan 30cm voorpantser, gegarandeerd ben je dan veilig voor vijandelijk vuur. Mits er geen arty is. ;)
     

Deel Deze Pagina