Worldcup/Eurtour 2015 in Nederland

ik kom me nuttig maken op zaterdag, da's zinvoller voor mij als meevliegen ( en voor de andere piloten ):D

En weer 3 deelnemers erbij. Zelfs een Sloveen !!! Nog 23 plaatsen vrij, inschrijven kan tot 22 juni, daarna alleen nog na overleg met de organisatie.

40 Ulrich Lenger DE
41 Patrick Rivet FRA
42 Jure Pečar SLO

43 Wilhelm Winkler DE
44 Nils Winkler DE
45 Jos Kleuskens NL
46 Jan Somers NL
47 Uwe Weiss DE
48 Jan-Niklas Weiss DE
49 Hans-Werner Sonntag DE
50 Gerrit Sonntag DE

We toch nog even door met deelnemers toe te laten. De inschrijving is verlengd tot en met 03-07. Nog 10 plaatsten.

51 Peter Schmitz NL
52 Malčík Radek CZ
53 Malčík Petr CZ
54 Malčík Petr CZ

Peter, zoals vandaag aangegeven kom ik zeker kijken (weet nog niet welke dag) en me dan ook nuttig maken.

Gr. Willem

Snel via GSM gereageerd.

De indeling is verspreid onder de deelnemers en zal later deze week op de site staan van MVC Losser. Nog een overwachtse late-minute aanmelding van de Poolse Top-vlieger Tomaz Frank. Blij hem er ook bij te hebben.

Alle vliegers veel succes en plezier toegewenst, en de organisatie een 'smooth' weekend om lang van na te genieten!

Tot morgen, Bob

Veel succes en veel plezier!

Ik vind het jammer dat ik geen tijd heb om de europese toppers live bezig te zien! (had ik maar een vak moeten leren).....maar komt er een mooi videoverslag van het weekend?

Veel succes en veel plezier!

Ik vind het jammer dat ik geen tijd heb om de europese toppers live bezig te zien! (had ik maar een vak moeten leren).....maar komt er een mooi videoverslag van het weekend?

Jure Pecar uit Slovenie , je weet wel van die mooie video verslagen op YouTube ,
doet zelf hier ook mee ,
zal hem vragen of die een opname maakt van de Fly-off ?

Dat doet hij als hij er zelf niet in zit.. en daar was hij na ronde 5 een beetje bang voor vertelde hij me vanmiddag..

Het zou leuk zijn als er wat foto's en eventueel een impressie of uitslagen vermeld worden.
(voor de thuisblijvers).

GJ

Gefilmde fly-off door Jure lijkt er te komen, hij kwam net punten te kort voor de 10e plek (is 11e geworden)

Erg jammer voor hem, maar voor ons .... :-)

DSC_0421.jpg

Wauww wat een super spannende Fly-off
Het leek wel een medaille race bij de Olympic Games , nog nooit zo iets live meegemaakt.
Dit zijn de winnaars :
1 Steve Haley UK
2 Stanislav Perkovic CZE
3 Jaroslav Imiolek CZE
4 Pascal van Ool NL
6 Geert van Melick NL

Zie verder beeldverslag Roelof

Laatst bewerkt:
Back