Hallo;
Ik heb een zwever met een Mw 54 mk3 bovenop gemonteerd die ik tweedehands heb gekocht.
Deze motor is net terug van bij Wren zelf waar ik nieuwe lagers heb laten monteren en een grondige check up laten doen.
Ik krijg deze motor niet betrouwbaar, als ik in één korte beweging volgas geef spuwt hij vlammen en wil hij niet oprevven. Aangezien dit heel ongezond is voor de motor gooi ik dan snel het gas terug dicht.
Ook heb ik constant flame outs in de lucht.
Ik heb mijn tanks al 3 maal veranderd om een weerstandsvrije brandstoftoevoer te hebben en ook mijn feulpomp en klep zitten intussen al zo dicht mogelijk bij de motor, maar niks helpt.
Nu heb ik gisteren bij het tanken gemerkt dat wanneer alles uitstaat er heel traag feul vloeit door de klep en de pomp.
Moet de klep normaal niet volledig dichtstaan als alles uitstaat of maakt dit niet veel uit?
grtz Johan
Ik heb een zwever met een Mw 54 mk3 bovenop gemonteerd die ik tweedehands heb gekocht.
Deze motor is net terug van bij Wren zelf waar ik nieuwe lagers heb laten monteren en een grondige check up laten doen.
Ik krijg deze motor niet betrouwbaar, als ik in één korte beweging volgas geef spuwt hij vlammen en wil hij niet oprevven. Aangezien dit heel ongezond is voor de motor gooi ik dan snel het gas terug dicht.
Ook heb ik constant flame outs in de lucht.
Ik heb mijn tanks al 3 maal veranderd om een weerstandsvrije brandstoftoevoer te hebben en ook mijn feulpomp en klep zitten intussen al zo dicht mogelijk bij de motor, maar niks helpt.
Nu heb ik gisteren bij het tanken gemerkt dat wanneer alles uitstaat er heel traag feul vloeit door de klep en de pomp.
Moet de klep normaal niet volledig dichtstaan als alles uitstaat of maakt dit niet veel uit?
grtz Johan