Nier erg hoor, mede hierdoor hebben we weer enkele geweldige foto's gezien van de Gilette (X-24)Je hebt gelijk, excuus. Heb een abbo op dit draadje, dus hoogstwaarschijnlijk al eens gezien maar vergeten.
Freek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nier erg hoor, mede hierdoor hebben we weer enkele geweldige foto's gezien van de Gilette (X-24)Je hebt gelijk, excuus. Heb een abbo op dit draadje, dus hoogstwaarschijnlijk al eens gezien maar vergeten.
Freek
.
Ik heb daarnet de motoren eens laten draaien en hoho daar zit force achter. Op 6s 5000mAh trekken de motoren samen een kleine 60A dat is ongeveer 1300watt en dat voor een gewicht van amper 3000gr.
Filmpje zou ook niet misstaan. Prachtig model IMHO. Daar mag een modelbouwer echt trots (en zuinig ;-)) op zijn.
Voila, de kleur zit er op, nu nog wat stickers en striping zodat er wat meer leven in het model komt.
Hoi Dirk, de kroon op je werk, op dit draadje, zou zijn; nog een paar foto van het uiteindelijke resultaat.
Ik ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet.
De laatste pagina van dit draadje was ik uit het oog verloren, maar wat is dit een schitterend bouwwerk geworden!
Mvg,
Pascal.
Wat een machtig mooi toestel zeg!!
Ben er stiekum jaloers op.
Vr Gr E
Hier heb ik op zitten wachten, waanzinnig mooi, dit maakt het model helemaal af!
Ook de foto's zijn van een zeer goede kwaliteit!
De kroon op je werk!
Mvg,
Pascal.