x8 exceed helikopter (gamma)

• Topicstarter Topicstarter xl-custom
  • Startdatum Startdatum
X

xl-custom

Guest
gaarne jullie oplossing voor het volgende probleem: als ik wil opstijgen, en meer gas geef met links gaat de staart naar beneden-de staartrotor draait steeds de verkeerde kant op, en het rechter knuppeltje wat bewegen geeft heel soms het goede resultaat-( in het begin kon ik de staart ook stil laten staan als de hoofdrotor draaide).

accus goed opgeladen-batterijen zender zijn vol, wat moet hier gebeuren ??

Hallo xl-custom, helaas kan ik je niet helpen want ik heb deze heli pas zelf, maar dat stilstaan van de staart zou toch moeten kunnen met het knopje rechts naast de aan/uit knop, misschien kan jij me helpen ik heb een crash gehad en was de (zoals het zo mooi heet) de Upper rotor holder unit (8827-11) gebroken hier hoort een pin in te zitten die deze unit met de as verbindt weet jij of je deze apart moet bestellen of dat ie bij deze unit hoort? En nog een vraagje er loopt een draad langs het landingsgestel deze hangt nu los bij mij kan jij me zeggen waar deze aan hoort te zitten. Als ik tegen het zelfde probleem aan loop wat jij nu hebt en de oplossing weet laat ik het wel horen.

En nog een vraagje er loopt een draad langs het landingsgestel deze hangt nu los bij mij....
Dat draadje komt als het goed is van je ontvanger af.
Daar mag je dan ook niks aan veranderen wat betreft inkorten.
Zelf heb ik de heli niet, en kan je dan ook verder geen info verder geven.

Probleem R/C Helicopter 8827

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een heli gekocht doch (R/C Helicopter 8827), maar hij stijgt niet op. Hij draait alleen mar rond zijn as op de grond. Wat moet ik doen?
Bedankt voor de info, zou graag met de heli nu eens vliegen:confused:

Gebruik de zoekfunctie mensen ;)

exceed-x8-pro-heli-coaxiaal

Verder is er op Google ook nog wel het een en ander te vinden.
Dit is een zeer goedkope heli, zeker niet minderwaardig bedoeld...maar eigenlijk speelgoed
Onderdelen zijn dan meestal ook niet eenvoudig te vinden.

Ik zou zeggen, kijk eens in de coaxiale sectie voor soortgelijke heli's met betere vliegeigenschappen, iets duurder, maar wel in onderdelen te krijgen.

Grt,
Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
Back