Xiaomi Yi action camera

Ik hoop dat xiaomi binnenkort komt met de vernieuwde firmware. Er zijn betatesters die firmware aan het testen zijn met hogere bitrate en verlaagde ruisonderdrukking. De bitrate is te laag voor mijn mening op dit moment, zeker op 1080p30. Ook kan het beeld scherper gemaakt worden als ze die ruisonderdrukking verlagen.

@Royce Ik heb er een lensprotector bijgekocht via banggood. Ik zal morgen even kijken welke dat exact is. Hij past in iedergeval perfect!

Ik heb 2 lenscovers, eentje met ir en een gewone, je kunt overigens ook de Jelloguard van TBS erop doen, werkt ook prima

Ga je nog verschil merken in het type Micro SD? Een simpele class 10 werkt hoor ik van @Tuim .
Zijn er berichten over een UHS-I of andere kaartjes die juist niet werken?

Vanmorgen heeft de Yi een flinke klap te voortduren gehad.. Hij laad niet meer op helaas. De alu interne behuizing is ingedeukt. Waarschijnlijk iets op de printplaat geraakt. Ik krijg hem niet ver genoeg uit elkaar om het te bekijken of te repareren.
Iemand nog een Yi waar hij vanaf wil toevallig?

Vandaag eindelijk eens een vrije dag, dus de lens focus mod eens gedaan, even de Xiaomi met een hdmi kabeltje aan mn tv gekoppeld, frontje van de camera verwijderd wat overigens heel gemakkelijk met je nagels gaat, de lijm losgemaakt en de lens iets (3mm rechtsom) verdraaid, resultaat mag er zijn.

Vandaag eindelijk eens een vrije dag, dus de lens focus mod eens gedaan, even de Xiaomi met een hdmi kabeltje aan mn tv gekoppeld, frontje van de camera verwijderd wat overigens heel gemakkelijk met je nagels gaat, de lijm losgemaakt en de lens iets (3mm rechtsom) verdraaid, resultaat mag er zijn.

kun je ook het resultaat laten zien , ?

Kijk es even in te koop bij elektronica daar staat er nu een te koop :)

Die komt al mijn kant op ;) had ook een ongelukje gehad met m'n yi... laad ook niet meer op ofzo:D.

kxjixL7.png

zBOiwIK.png

Back