Xiaomi Yi action camera

Dat is wel raar. Ik heb ook een van de eersten en ben erg blij met de beelden die ik krijg. Fijn dat het nu wel goed is, misschien was de lens slecht.
Inderdaad ook handmatig gefocust inderdaad. Ik heb overigens 1 van de eerste modellen van de yi, misschien hebben ze toch hardwarematig eea aangepast bij de nieuwe.

Dat is wel raar. Ik heb ook een van de eersten en ben erg blij met de beelden die ik krijg. Fijn dat het nu wel goed is, misschien was de lens slecht.
Inderdaad ook handmatig gefocust inderdaad. Ik heb overigens 1 van de eerste modellen van de yi, misschien hebben ze toch hardwarematig eea aangepast bij de nieuwe.

@Fint superview is toch niet meer dan de juiste bestandjes op je kaartje zetten?

Ik heb in t mapje day, auto en dan 35mbps de bestandjes gekopieerd en geplakt

Yup, zo simpel is t.
Well een dag en nacht verschil, die superview is top.
Mijn video had een foutje, moet ik nog FF fixen

Zo, eerste beelden bekeken, echt buitengewoon mooi beeld!!!!
Ik heb t al vaker gezegd maar die Gopro hoeft van mij niet meer,ik ben zo blij met mn XiaoMi Yi van €49 bij Banggood:yes:

Ik ga straks ff knippen en plakken

Even een testvlucht gemaakt met de dji f550 met een 5200mAh lipo 4s en 8x5 props .
En met de 2d gimbal van walkera en een xiaomi yi camera met superview er onder .
Ik vind het een hele verbetering met superview .

gr Wim

ik heb een F550 en heb een camera van de action voor het proberen gekocht.
het beeld is ruk en ik moet gokken wat ik film (geen beeld op de grond), de kids gebruiken het ding nu om mee te spelen dus papa moet iets anders kopen.
zit nu te denken om de Xiaomi Yi aan te schaffen met bijbehorende spulen om ook op de grond te kunnen zien wat ik film.
Zit er een uitgang op voor een transmitter? wat moet ik aanschaffen om het beeld te kunnen zien op bijvoorbeeld een scherm met 5.8 GHz.
een range van 200 meter is ruim voldoende.

dank je wel KevinG

ik zal dus ook nog een videotransmitter nodig zijn denk ik en uiteraard een scherm aan mn zender

transmitter
http://www.banggood.com/FX795T-2-5_...th-Antenna-For-FPV-Multicopter-p-1033653.html

of deze?

http://www.banggood.com/Eachine-TS840-5_8G-40CH-600mw-FPV-AV-Transmitter-Module-p-1043175.html

scherm

http://www.banggood.com/Eachine-LCD...-with-Build-in-Receiver-Battery-p-993668.html

is dit wat?

helpt het om er cloverleaf antenne's op te zetten? (sorry, ben nog niet helemaal thuis in deze materie)

Yes mij Xiaomi Yi is binnen.
Nu hopen op beetje knap weer, en kijken of hij een beetje in focus is.
Ik zag dat hij nu standaard met 2k is.
Is die superview nu echt nog een goede toevoeging?
En hoeveel film tijd halen jullie eruit met 1 lading?
Zat vanmiddag Ff te rommelen en vond dat hij erg snel leeg was. Of komt dat doordat WiFi de hele tijd ook aan stond?

die 2k is de nieuwe firmware.
ik heb een yi uit de eerste generatie (heeft inmiddels zwaar leven achter de rug) en laatst geupdate naar de laatste firmware. heb nu idd ook de mogelijkheid om 2k te filmen, maar op 24fps.. dat ziet er niet uit

Back