xray 808e

Ik heb een probleem met het sturen.
Links kan veel verder dan rechts dus links maakt veel scherpere bochten dan links.
Ik heb met travel stering links op 100% en rechts 142% maar ik hoorde dat dat niet zo goed is voor de servo. Wie weet hoe ik dit goed krijg??

M.v.g bryan

Positie Servo arm/saver en lengte van de stang van servo naar aansturing !
Als basis zou je kunnen beginnen met een hoek van 90 graden van deze stang t.o.v. je servo arm/saver

Wat betreft je bereik met de SR300, Los testen en als bereik inderdaad maar 35 meter is opsturen voor garantie ! ( of dat heb je misschien al gedaan)

Andre

Het probleem is nu helemaal opgelost! Bedankt iedereen!
De ontvanger kan ik voorlopig nog even niet testen omdat ik de regelaar helemaal schoon moest maken en er nu dua geen tyrippie omheen zit. En omdat ik op vakantie ben heb ik er niet op gerekend dat ik die mee moest nemen-.- volgende week ga ik in ieder geval rijden en hopen dat wat de weermannen en vrouwen voorspellen, uitkomt

M.v.g bryan

Het volgende probleem: mijn motor hield heel erg in tijdens het rijden en dus liet ik de auto effe staan voor een kwartiertje en ik ging na dat kwartiertje weer kijken of hij et beter deed. Toen ging de motor roken! Dus maar weer terug naar de zaak. Weet iemand wat et kan zijn??

M.v.g bryan

gebakken ESC/Motor? lijkt me een gevalletje gartantie...

Electronica werkt op de magische rook... Zolang die in het aparaat zit is alles goed maar als die er uit komt is hij stuk...

kan zijn dat er iets niet helemaal lekker gesoldeerd was maar soms gebeuren er gewoon dingen...

geen idee niet zonder alles goed te zien (en in mijn handen te houden)

Ik heb helemaal niets gesoldeert aan de motor/regelaar. Alle draden zaten al vast aan de motor/regelaar en ik heb niets aan de motor of regelaar gedaan dus wss een fabrieksfout...

M.v.g bryan

i dont know
ik reed met een 17/42 en toen heb ik t veranderd naar 15/42.
ik zal wel morgen effe vragen aan degene in de winkel

m.v.g bryan

Beetje balen maar even afwachten
Ik neem aan dat de 42t de standaard spur is en je pinions klinken mij ook vrij standaard
En als je een 6s capable combo hebt van 2200kv of minder moet je wel heeeeel erg je best doen wil je hem overgearen.
Ik heb juist vaak mee gekregen dat de xray een zeer lichte buggy is ook nog.
(dan moet je echt denken aan een flinke joekel van een speedrun pinion en dan vol gas weg trekken ofzo)
Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat het niet aan de gearing licht

Beetje balen maar even afwachten
Ik neem aan dat de 42t de standaard spur is en je pinions klinken mij ook vrij standaard
En als je een 6s capable combo hebt van 2200kv of minder moet je wel heeeeel erg je best doen wil je hem overgearen.
Ik heb juist vaak mee gekregen dat de xray een zeer lichte buggy is ook nog.
(dan moet je echt denken aan een flinke joekel van een speedrun pinion en dan vol gas weg trekken ofzo)
Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat het niet aan de gearing licht

de 42t spur is idd stock en de pinions heb ik extra besteld omdat de motor rond de 76 graden werd. ik heb gehoord dat het goed is zolang hij maar niet warmer word dan 80 graden. nu heb ik ook een 15t erbij gekocht waardoor hij rond de 71 uitkomt. ik heb ook helemaal niets gesleuteld aan de motor ofzo en heb hem helemaal standaard gelaten.

even heel wat anders: ik heb de body gespoten voor een groot deel en ik moet nog maar 1 oppervlakje maar dat word een andere kleur dus eerst een nachtje laten drogen. ik stuur z.s.m een foto als hij af is en ik zal jullie ook op de hoogte houden over de motor

Ben benieuwd bij mijn eerste kap had ik het er stiekem al veel sneller afgehaald het tape en was geen probleem maar beter bij daglicht en warmte dan gaat het morgen vast mooi
Aan een motor sleutelen heeft meestal niet echt nut bij bepaalde motors zijn er die hun rotor aan passen las pas nog zoeit over een bepaalde tekin motor waar een top racer dat dee
Maar anders is het meer onderhoud of je kan er een setje dure lagers in zetten en goed smeermiddel gebruiken..
Hoop dat jou combo nog onder garantie valt gewoon unlucky idd mss de magic smoke maar ben niet bekend met de combo verder
Grts

mijn combo zal haast wel onder garantie zijn want ik heb er ongeveer 6 a 7 keer mee gereden en is ongeveer 2 a 3 weken oud, waarvan ik 1 week heb gereden omdat de auto nog in elkaar moest.

ik zal jullie morgen gelijk laten horen hoe het is gegaan en wat het resultaat is. misschien krijg ik ook nog te weten wat er nou slecht was of kapot is gegaan.

m.v.g bryan

even een update van de body:

full

aan de voorkant komt reflecterend geel of anders gezegd neon geel.
ik wil nog een andere kleur daartussen dus morgen ook nog even voor een ander kleurtje kijken

Laatst bewerkt door een moderator:
hij is dan eindelijk af!:

full

er zitten wat fouten op en wat spetters blauw op het geel maar volgende keer word de body beter. dit is mijn eerste body dus ik ben hier heel blij mee. stikkers zullen er nog morgen opkomen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back