Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
8-Otussen de 62 en 68 m
hey niels,
ik heb ff wat andere dingen opgeknapt (de vorige eigenaar is nogal lomp geweest met het toestel denk ik), ik heb de servo uitslag mechanisch minder gemaakt, eerst ging dat via de zender.... er was glasvezel gedelamineerd van de stabilo, dat heb ik weer vastgelijmd en ik heb wat lood aan de andere kant van de vleugel geplakt, als ik nu de vleugel laat steunen op de weegschaal geeft deze aan bijde kanten 2,5 gram aan. nogsteeds moet er veel getrimt worden om recht te vliegen
hihi, ochja, ik heb ook nog een kielvlakdaar zat het um in, ik had het richtingsroer rechtgezet met het onderste deel van het kielvlak, maar heel het richtingsroer is getordeerd
ik heb het weggetrimd, daar had ik alle subtrim voor nodig! is er mischien een manier waarop ik het weer recht kan maken of zal ik het zo laten?
nu weet ik iig waar het aan ligt en heb ik vandaag lekker kunne vliegen, bedankt voor de hulp!
die keer dat ik iemand die truc zag uithalen was op rohacell...dus volgens mij kan het wel, wellicht werkt het met ander schuim nog beter![]()